کد خبر: 1102253
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
رئیس مجلس شورای اسلامی، از برخی طرح های این شهرستان از جمله طرح در دست اقدام کارخانه لاستیک سازی بارز بازدید کرد.

به گزارش جوان از لرستان، «محمدباقر قالیباف»، امروز(2شهریور) در جریان در جریان سفر به لرستان و ورود به شهرستان الیگودرز ازبرخی طرح های این شهرستان از جمله طرح در دست اقدام کارخانه لاستیک سازی بارز با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران ملی و استانی بازدید کرد.

محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: احداث کارخانه لاستیک بارز با ظرفیت ۵۰ هزار تن  معادل ۸۰۰ هزار حلقه در سال سال ۹۷ در شهرک صنعتی الیگودرز آغاز شد.

وی با بیان اینکه نوع محصول این کارخانه پس از بهره برداری انواع تایرهای رادیال تمام سیمی باری و اتوبوسی خواهد بود، عنوان کرد: برق مورد نیاز برای این طرح ۱۴ مگاوات،‌ آب مورد نیاز ۴۰ لیتر در ثانیه و چهار هزار مترمکعب گاز در ساعت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تسریع در تکمیل کارخانه لاستیک سازی بارز لرستان توسط شستا یکی از مصوبات مهم سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان لرستان است

خدابخشی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم شهرستان الیگودرز کارخانه لاستیک بارز است، گفت: این پروژه اسفند ۹۷ کلنگ احداث آن در شهرک صنعتی الیگودرز بر زمین زده شد و قرار بود پس از بهره برداری  برای ۸۴۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار