کد خبر: 1180233
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: در بازی با شارجه هواداران اسلحه پنهان تراکتور هستند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، شجاع خلیل زاده در نشست خبری پیش از بازی با شارجه، اظهار داشت: فردا یک بازی سخت برابر شارجه داریم و نهایت تلاش خود را برای کسب موفقیت و صعود به کار خواهیم بست. فردا یک اسلحه پنهان به نام تماشاگران داریم و امیدواریم بتوانیم فردا هواداران تراکتور خود را خوشحال کنیم. از هواداران می‌خواهیم فردا به ورزشگاه بیایند، زیرا خیلی دلم روشن است که به لطف خدا در بازی فردا موفق باشیم.

وی درمورد اینکه آیا تراکتور پتانسیل صعود به مرحله گروهی را دارد، گفت: تجربه ما بهتر از بازی اول در لیگ است. یک اشتباه در لیگ قهرمانان سبب شکست و حذف‌مان می‌شود. الشارجه بازیکنان خوب و بزرگی دارد، اما تیم ما جوان است و نیاز به تجربه دارد. برای رفتن به مرحله گروهی باید خیلی خیلی تلاش کنیم. برای صعود در بازی فردا باید بیشتر از چیزی که هستیم تلاش کنیم. همانطور که مربی ما همیشه می‌گوید، برخی تمرینات خوب داشتیم و امیدوارم فردا همان‌ها را در زمین ارائه بدهیم. اطمینان دارم از این بازی سربلند بیرون خواهیم آمد.

کاپیتان تراکتور درمورد اینکه با توجه به شکست تراکتور در ۲ بازی ابتدایی فصل، آیا این تیم از لحاظ روحی برای دیدار با شارجه آماده است، گفت: این بازی با لیگ متفاوت است. بازیکنان تراکتور با تجربه هستند و با یکی دو باخت لیگ برای ما تمام نمی‌شود.

کاپیتان تراکتور درمورد اظهارات امیرحسین حسین‌زاده پس از بازی با پرسپولیس، توضیح داد: امیرحسین جوان است و بعد بازی ضربان قلبش بالا بود. حرف‌هایی زد که از جوانی اش نشات می‌گرفت. همه برای بازی فردا هم قسم شدیم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. از هواداران می‌خواهم فردا از ما حمایت کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم. باز هم می‌گویم دلم روشن است که فردا می‌توانیم بازی بهتری انجام دهیم و مطمئنم نتیجه را هم کسب خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار