کد خبر: 1179895
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
خرید جدید الهلال حدود یک ماه خانه‌نشین خواهد بود.

به گزارش جوان آنلاین، نیمار که چند روز پیش با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۹۰ میلیون یورو از پاری‌سن‌ژرمن جدا و به الهلال عربستان پیوست؛ به دلیل مصدومیت حدود یک ماه خانه‌نشین خواهد بود و نمی‌تواند این تیم عربستانی را همراهی کند. نیمار که قراردادی دو ساله با دستمزد ۱۰۰ میلیون دلار در هر فصل با الهلال بسته از ماه فوریه تاکنون به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا و عمل جراحی که داشته به دور از میادین بوده است.

ژرژ ژسوس سرمربی تیم فوتبال الهلال پس از تساوی یک - یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل الفیحا در چارچوب هفته دوم لیگ حرفه‌ای عربستان، درباره وضعیت خرید جدیدش گفت: نیمار با مصدومیت به جمع ما ملحق شد، او یک مشکل عضلانی کوچک دارد. نمی‌دانم دقیقا چه زمانی به شرایط بازی می‌رسد و آماده بازی و تمرین کردن عادی خواهد شد، اما فکر می‌کنم یک ماهه آماده بازی خواهد بود.

وی همچنین در انتقاد از دعوت شدن نیمار به اردوی تیم ملی فوتبال برزیل با وجود مصدومیتی که دارد، اظهار داشت: نیمار نباید در تیم ملی برزیل حضور پیدا کند و نباید به آنجا سفر کند. او حالا در دوره ریکاوری است.

با این اظهارنظر سرمربی پرتغالی الهلال، نیمار چهار بازی پیش‌روی این تیم در لیگ عربستان را از دست خواهد داد که عبارتند از بازی با تیم‌های الرائد، الاتفاق، الاتحاد و الریاض.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار