کد خبر: 1179461
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
امام جمعه اراک عنوان نمود
امام جمعه اراک گفت:اقتدار و ارتقاء انگیزه‌های دینی و انقلابی مهمترین عوامل در تحقق پلیس انقلابی است.

امام جمعه اراک گفت:اقتدار و ارتقاء انگیزه‌های دینی و انقلابی مهمترین عوامل در تحقق پلیس انقلابی است.

 آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و آرامش جامعه بیان داشت: امنیت، اقتدار و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهدای عزیز است و بی‌تردید همه باید همواره قدردان این نعمت خداوندی بوده و در تولید امنیت، با پلیس و دیگر نیروهای امنیت آفرین مشارکت و همکاری فعالانه داشته باشیم.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی کارآمد پلیس در افزایش احساس امنیت اجتماعی افزود: حفظ اقتدار و سلامت مرزهای کشور یکی از وظایف مهم و خطیر فرماندهی انتظامی در ارتقای آرامش خاطر مردم به شمار می‌رود.

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه حفظ عزت، سلامت، اقتدار و ارتقای انگیزه‌های دینی و انقلابی مهمترین عوامل در تحقق پلیس انقلابی است اظهار داشت: مقابله با جرایم خشن باید در اولویت اقدامات پلیس قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تأمین معیشت کارکنان انتظامی و صیانت از پلیس را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: صیانت از کارکنان انتظامی، سلامت امنیت را به دنبال دارد.

وی با تأکید بر تعامل پلیس و دستگاه قضائی در برخورد قاطعانه با جرایم به خصوص در حوزه مواد مخدر و معتادان تصریح کرد: پلیس با ترسیم راهبردهای مشخص در حوزه امنیت، برنامه‌ریزی‌های هدفمند در ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مجرمان را در پیش گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار