کد خبر: 1179284
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
ستاره فوتبال برزیل دلایل رفتنش به لیگ عربستان را فاش کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، نیمار جونیور با انتقال به الهلال به دوران ۶ سال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد. این بازیکن هفته آینده اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام دهد.

او توضیح داد که چرا اروپا را به مقصد عربستان سعودی ترک کرده است. وی در گفت‌وگویی دلیل تصمیم غیر متعارف و در عین حال جسورانه خود مبنی بر مبادله صحنه فوتبال اروپا با ثروت‌های عربستان سعودی را توضیح داد.

بر اساس شرایط قرارداد جدید، مهاجم سابق بارسلونا قراردادی ۲ ساله منعقد کرده که پیش‌بینی می‌شود درآمدی سالانه حدوداً ۱۰۰ میلیون دلار داشته باشد. به گزارش الجزیره، این مبلغ تقریباً نیمی از درآمد گزارش شده کریستیانو رونالدو است که ۳۸ سال سن دارد.

نیمار اعلام کرد که تصمیم او برای رفتن به خاورمیانه به خاطر آرزوی او برای تبدیل شدن به یک بازیکن جهانی بوده و تمرکز او بر رشد شخصی بیش از ملاحظات پولی است.

علاوه بر این، او تاکید کرد که مواجه شدن با چالش‌های جدید و چشم‌انداز‌های تازه در مناطق مختلف انگیزه دیگری برای انتخاب عربستان بوده است.

نیمار در این باره گفت: من دستاورد‌های زیادی در اروپا کسب کردم و از زمان‌های خاصی لذت بردم، اما همیشه می‌خواستم یک بازیکن جهانی باشم و خودم را با چالش‌ها و فرصت‌های جدید در مکان‌های جدید آزمایش کنم. لیگ حرفه‌ای عربستان در حال حاضر با این بازیکنان پر انرژی و با کیفیت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار