کد خبر: 1179005
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
رئیس صداوسیما درباره حضورسلبریتی‌هادرصداوسیما، گفت: هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، در حاشیه جلسه هیأت دولت، درباره حضورسلبریتی‌هادرصداوسیما، گفت: چهره‌ها و نوع رفتارشان متفاوت است و برخی دنبال اصلاح هستند و ما در یک سال گذشته در برنامه‌های مناسبتی مثل شب سال نو و شب یلدا اثبات کردیم که نیاز به چهره‌های هنجارشکن نداریم و این یکی از سرفصل‌های ثابت ماست.

جبلی تاکید کرد: هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.

وی افزود: چهره‌ها مسئولیت دارند تا از محبوبیت خود درخصوص عمق دادن به محتوای رسانه استفاده کنند اما رعایت و احترام گذاشتن به هنجارهای حاکم بر جامعه از وظایف آنهاست. 

رئیس سازمان صداوسیما تصریح کرد: هرگاه چهره‌ها از مسئولیت اجتماعی و احترام به هنجارها و ضوابط فرهنگی و قانونی ابا کنند صدا و سیما به آنها آنتن نخواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار