کد خبر: 1176874
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌خواهیم با انرژی زیاد وارد مسابقات می‌شویم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، پاکو خمز درمورد آخرین وضعیت تراکتور در فاصله ۲ رور تا آغاز لیگ برتر، اظهار داشت: از پیش فصلی که داشتیم خیلی خوشحال هستم. در کل پیش فصل خیلی خوبی بود و بچه‌ها خیلی خوب تمرین کردند؛ البته باید برخی چیز‌ها را در سال‌های آینده بهتر کنیم، اما خیلی خوب تیم در این پیش فصل آماده شده است. تمام هدف ما این است طرفداران‌مان را با بازی‌های خوب خوشحال کنیم و با انرژی زیاد وارد مسابقات می‌شویم.

وی درمورد اظهارنظر مدیران تراکتور مبنی براینکه لیست مدنظر خمز جذب شده است، گفت: تمام بازیکنان جذب شده خوب و باکیفیت هستند. می‌توانند به تیم کمک کنند. می‌توانستیم خیلی چیز‌ها را بهتر کنیم. در کل من راضی هستم. هرکاری کنید، باز هم می‌توانید بهترش را انجام بدهید، اما بازیکنانی که اکنون جذب شده‌اند، خیلی باکیفیت و خوب هستند.

سرمربی تراکتور درمورد مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای حضور در تراکتور به عنوان مهاجم و قانون دست و پا گیر محسوب کردن لژیونر‌ها شامل بازیکنان خارجی، توضیح داد: این یکی از کار‌هایی است که می‌توانستیم بهتر انجامش بدهیم.

خمز درخصوص ادعای محمدرضا زنوزی مبنی براینکه تراکتور امسال بهترین تیم تاریخ لیگ برتر را بسته و مدیران باشگاه هدفی جز قهرمانی ندارند و با این وضعیت آیا می‌توان انتظار قهرمانی تراکتور را داشت، گفت: برای نظرات همه مدیران احترام قائل هستم، اما نمی‌توانم با چیزی که گفته شده کاملاً موافق باشم.

وی درمورد انتظار هواداران تراکتور برای گرفتن قول قهرمانی، تصریح کرد: نمی‌توانم چنین قولی بدهم، اما قولی که می‌توانم بدهم این است که کار و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به این مورد برسیم تا خوب بازی کنیم و هوادران لذت ببرند، اما نمی‌توانم درمورد قهرمانی قول بدهم. فکر می‌کنم اگر بخواهیم اینگونه صحبت کرده و فشار روی بازیکنان و تیم بگذاریم که حتما باید قهرمان شویم، به نفع تیم و باشگاه نیست. نباید اینگونه صحبت کنیم.

سرمربی تراکتور درمورد برنامه‌های تیمش برای لیگ قهرمانان آسیا و بازی با شارجه امارات در تبریز، خاطرنشان کرد: ذهن من الان درگیر بازی با سپاهان است و از آدم‌هایی نیستم که بخواهم به بازی‌های جلوتر فکر کنم. بازی به بازی پیش می‌رویم. ابتدا دیدار با سپاهان و سپس پرسپولیس بازی داریم. هر زمان به دیدار پلی آف لیگ قهرمانان رسیدیم، در این مورد صحبت خواهم کرد.

خمز درمورد رضایت خود از نقل و انتقالات و اردوی پیش فصل در ترکیه، گفت: فقط درمورد کار ورزشی‌ای که انجام می‌دهیم، می‌توانم صحبت کنم. مدیر ورزشی یا مدیرعامل باشگاه نیستم که درمورد نقل و انتقالات و بازیکنان جذب شده صحبت کنم. درمورد برخی بازیکنان نظر دادم که برخی جذب شدند. نظر دادم که برخی بازیکنان بمانند، به هر دلیلی نتوانستد بمانند، اما مدیر ورزشی یا مدیرعامل باشگاه درمورد نقل و انتقالات صحبت کنند.

وی ادامه داد: اگر کسی بگوید صد در صد تیم را من بستم، شاید اینگونه نباشد، زیرا می‌خواستم برخی بازیکنان باشند، اما نیستند.

سرمربی تراکتور درمورد استوری اکبر ایمانی و درخواست او از خودش و زنوزی برای بازگشت به این تیم، توضیح داد: من شناختی از این بازیکن ندارم.

خمز درخصوص گلایه‌هایش از وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) در سال گذشته و اینکه آیا این ورزشگاه به شرایط ایده‌آل رسیده است، عنوان کرد: این زمین در فصل گرما مشکلی ندارد، اما در زمستان که گرم کننده‌ها روشن و زمین گرم می‌شود، مشکل پیش می‌آید. پیشنهاد ما این بود زمین را بلند کرده و از ابتدا آن را درست کنند. فکر می‌کنم این کار را انجام ندادند.

وی درخصوص کنار گذاشته شدن علی شجاعی، پاسخ داد: او بازیکن خیلی خوبی است که چند جلسه زیر نظر ما تمرین کرد. فکر می‌کنم قرضی به باشگاه دیگری رفته است. بازیکن باکیفیتی است، اما از لحاظ سبک بازی مقداری به بازی ما نمی‌خورد. برخی چیز‌ها است که باید در آن پیشرفت کند تا بتوانیم از ا و استفاده کنیم. درمورد شرایط قرارداد وی اطلاعی ندارم، اما تا جایی که می‌دانم فکر می‌کنم قرضی رفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار