کد خبر: 1174627
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیشترین تخلف سرعت را مربوط به خودرو پژو ۲۰۶ دانسته و درباره علت آن گفت: این خودرو در بین جوانان خیلی خواهان دارد و رانندگان اغلب هزینه‌های زیادی روی این خودرو انجام می‌دهند و آنرا از حالت استاندارد خارج می‌کنند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: در برخورد با تخلفات حادثه ساز در سه ماهه اخیر بیشترین تخلف سرعت که توسط دوربین‌ها ثبت شده و پلیس در گشت‌های محسوس و نامحسوس با آن برخورد داشته اند خودرویی بوده که با بیش از ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت در حال تردد بوده که این خودرو متوقف و اعمال قانون شد.

وی افزود: بیشترین ارتکاب تخلف نیز بین ساعت‌های ۱ تا ۲ بامداد بوده که بزرگراه‌های شهر تهران خلوت است و این جسارت برای رانندگان پیش می‌آید تا با سرعت بیشتری رانندگی کنند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگانی که بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت از حد مجاز رانندگی می‌کنند رانندگان و مالکان این وسیله نقلیه به کلاس آموزشی دعوت می‌شوند.

سرهنگ شریفی ادامه داد:طی سه ماهه اخیر یکهزار و ۱۳۷ نفر از رانندگان حادثه‌ساز به کلاس‌های آموزشی فراخوانده شده اند و مجدد مورد بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شده اند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در بررسی‌ها همچنین مشخص شد که بیشترین سرعت هم در بزرگراه امام علی (ع) بوده که عدد ۱۳۷ را نشان داده که خودرو توقیف گردیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار