کد خبر: 1173211
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
غلامرضا ترابی

مرور تاریخ در ایران اسلامی نشان می‌دهد کشورهای معاند و مغرض همیشه تلاش داشته‌ و دارند تا با شعله ور کردن اختلافات جزیی که حاصل تنوع سلایق و دیدگاههاست، آب را گل آلود کرده و ماهی خود را از آب بگیرند.

در این میان کشور انگلیس از جمله کشورهایی است که به این مهم شهره است و با سیاست "اختلاف بینداز و حکومت کن" سعی در استثمار مردم مستضعف و مظلوم داشته و دارد.

سیاست اختلاف افکنی نه تنها در واقعیت بیرونی حتی در عرصه فکر و اندیشه هنوز هم ادامه دارد، دهه‌هاست که دشمنان بر اساس همین سیاست، اموال ملت‌ها را چپاول و غارت می‌کنند.

گرچه بعد از روی کار آمدن نظام اسلامی دست غارت دشمنان از ثروت ملی این کشور قطع شده اما آنها با روش‌های گوناگون از جمله نفوذ به دنبال این مهم بوده و هستند و با تلاش‌های مذبوحانه در عرصه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سعی می کنند تا با ایجاد دو قطبی صدای طبل اختلاف را بلند و بلندتر کنند تا بلکه به آرزوهای پلید خود دست یابند.

اما هرساله ملت ایران در مناسبت‌ها مختلف ملی و مذهبی بویژه در عاشورای حسینی و اربعین با وحدت و همدلی چنان پاسخ محکمی را به دشمنان داده‌ است که تمام اقداماتشان خنثی و نقش بر آب می‌شود.
...و محرم فرصتی طلایی است تا همصدا شکست دشمنان و یزیدیان زمان را فریاد بزنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار