کد خبر: 1168832
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بهره مندی این سازمان از ظرفیت‌های مردمی برای کمک به معلولان، گفت: قرار است ظرفیت‌های حرفه‌ای مشتمل بر نهادها، مجموعه‌های دولتی، بانک‌ها و ظرفیت‌های مردمی را به یکدیگر گره بزنیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور عصر امروز در رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی که در سازمان بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: ما قرار است در آستانه هفته بهزیستی بتوانیم ظرفیت حرفه‌ای مشتمل بر نهادها، مجموعه‌های دولتی بانک‌ها و ظرفیت‌های مردمی را به همدیگر پیوند و گره بزنیم.

وی افزود: قرار است در هفته بهزیستی که به یک ماه تبدیل خواهد شد در ۳۱ استان کشور ظرفت‌های ملی و ستادی با آورده‌های حمایتی و اقتصادی و اجرایی در راستای روان سازی خدمات در کشور را داشته باشیم.

قادری با اشاره به راه اندازی میز خدمت آنلاین برای جامعه هدف بهزیستی، گفت: سامانه‌ای هوشمند در قالب همان میز خدمت را راه اندازی کرده ایم و به طور برخط به نیاز‌های مخاطبان خود در همان لحظه پاسخ خواهیم داد و مشکلات آن‌ها را به آینده موکول نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: قرار است در ۱۰۰ محله و منطقه کشور مسئولان حضور پیدا کنند و به مشکلات جامعه سازمان بهزیستی رسیدگی و در راستای امیدآفرینی و ظرفیت سازی‌ها گام بردارند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم و پیش روی سازمان، ترغیب بیش از پیش نیکوکاران و محرومان جامعه به کار خیر است، برخی از افراد مانند دانشجویان و شهروندان هستند که می‌توانند به جامعه هدف ما خدمت کنند و این موجب ترویج نذورات اجتماعی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار