کد خبر: 1168242
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادی ۱۵ تبعه خارجی ربوده شده در قرچک خبر داد و گفت: این ۱۵ نفر توسط پنج نفر از اتباع گروگان گرفته شده بودند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سردار دلاور القاصی مهر بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یک فقره آدم ربایی مشکوک در قرچک به پلیس گزارش شد، که شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشت که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب دو هزار و شش هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان در تهران شدند، گفت: مأموران در اقدامی غافلگیرانه متهمان را که سرکرده باند و چهار نفر آدم ربا از اعضا باند بودند، را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: سرکرده و اعضا باند از آدم‌رباها که همگی اتباع کشورهای همسایه بودند دستگیر شدند.

وی گفت: ۱۵ گروگان نیز از اتباع بودند، که بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگان‌گیران رها و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

القاصی مهر گفت: طی تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به جرم آدم‌ربایی و اخاذی به مبلغ پنج میلیارد تومان اعتراف کردند، که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان به مراجع قضائی اعزام شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار