کد خبر: 1165731
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: کیفرخواست عاملان شهادت حجت‌الاسلام سجاد شهرکی صادر شده و به زودی محاکمه می‌شوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی شمس آبادی در زمینه آخرین وضعیت پرونده شهادت حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان گفت: در این رابطه افرادی دستگیر شدند و کیفرخواست نیز صادر شده که به زودی محاکمه آنان آغاز می‌شود.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: در تمامی ادارات ورود کرده‌ایم به گونه‌ای که در این زمینه طی سال‌های گذشته به موضوع پرونده بیمه ایران در شهرستان زابل، کارمند ثبت احوال در یکی از شهرستان‌ها، اداره مالیات و بنیاد مسکن یکی از شهرستان ها، موضوع هفت نفر از شرکت نفت شهرستان سراوان، پرونده ۲ نفر از کارکنان اداره ثبت اسناد یکی از شهرستان ها، موضوع پرونده سه نفر از کمیته سوخته شهرستان چابهار، موضوع ۱۲ کارمند شهرداری، موضوع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مدیر دو بانک صادرات و سپه یکی از شهرستان‌ها ورود که کیفرخواست همه این پرونده‌ها به دادگاه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه مجوز برخی در حالت تعلیق قرار گرفته و برخی نیز از ادامه خدمت معلق شده‌اند.

شمس آبادی گفت: پرونده‌ها در دادسرا در حداقل زمان ممکن به مرحله کیفرخواست می‌رسند و با توجه به اینکه مطابق قانون تا احکام قطعیت پیدا نکنند نمی‌توانیم آن‌ها را منتشر کنیم از این حیث باید صبوری کرد تا احکام قطعی صادر شود و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی افزود: دستگاه قضا بر اساس گزارشاتی دریافتی به پرونده‌ها ورود می‌کند و پیرامون آن‌ها بی تفاوت نیست، خصوصاً در زمینه تضییع حقوق بیت المال؛ در این راستا با افرادی که مخل امنیت روانی و سلب اعتماد عامه مردم باشند نیز به شدت برخورد می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار