کد خبر: 1158160
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه این هفته و روز‌های مشابه هفته آینده از ساعت ۷ صبح الی ۱۷ مسدود خواهد شد و هموطنان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین فیروزکوه و کندوان تردد کنند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و هموطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: محور هراز طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه این هفته و روز‌های مشابه هفته آینده از ساعت ۷ صبح الی ۱۷ مسدود خواهد شد و هموطنان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین فیروزکوه و کندوان تردد کنند.

کهریزی علت انسداد محور هراز را عملیات تعمیری در محدوده استان مازندران اعلام و ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان است و به دلیل بزرگراهی بودن این محور‌ها تردد به سهولت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، اذعان کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار