کد خبر: 1156685
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
حجت‌الاسلام پژمانفر با تاکید بر ضرورت همدلی و تعامل قوا برای رفع مشکلات کشور، گفت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد که اقتضا می‌کند همه مسئولان قوا و نهادهای حاکمیتی در فضای همدلی مشکلات را مرتفع کنند.

به گزارش جوان آنلاین،‌ حجت‌الاسلام والمسلمdن «نصرالله پژمانفر» رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شوری اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم همدلی و همکاری قوا برای رفع مشکلات مردم، اظهار داشت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد که اقتضا می‌کند همه مسئولان قوا و نهادهای حاکمیتی در فضای همدلی مشکلات و معضلات را مرتفع کنند.

حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: همدلی و تعامل قوا نیاز ضروری برای رفع مشکلات کشور است، زیرا تصمیمات عاجل و دقیقی باید بگیریم و مجلس انگیزه لازم را برای اتخاذ تصمیمات مهم دارد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اهداف مشترکی که بین دولت و مجلس شورای اسلامی وجود دارد، قطعاً تسهیل کننده روند حل مشکلات است، همچنین می‌تواند پادزهری برای نقشه‌های دشمن باشد، زیرا دشمن تمام هدفش ایجاد ناامیدی در بین افراد جامعه به ویژه جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: تشنج، تعارض‌های غیر منطقی، برخوردهای غیر هم‌افزا ما را با چالش‌های جدی مواجه کرده است، لذا ضرورت دارد مسئولان با همدلی و تعامل امورات کشور را پیش ببرند که البته به معنای عبور از نظارت و عدم انجام وظایف قانونی در قبال سایر دستگاه‌ها نیست.

حجت‌الاسلام پژمانفر تأکید کرد: ما قطعاً نمی‌توانیم در فضای دوقطبی کاری را پیش بریم، تلاش دشمن برای ایجاد دوقطبی با هدف معطل نگه داشتن کشور است تا در نهایت منجر به بحران‌سازی شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: باید فضایی را ایجاد کنیم که حرف‌ها برادرانه و محبت‌آمیز مطرح شود، همچنین افراد با سلایق مختلف باید از تقابل غیر منطقی با یکدیگر پرهیز کنند، زیرا به کشور آسیب‌های جدی وارد می‌کند.

انتهای پیام/

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار