کد خبر: 1154978
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
معاون اقتصادی رییس جمهور در پیامی به فرزندان شهید شهرکی نوشت: فرزندان من، پدر و مادر شما همچون حمیدرضا الداغی، جوان سبزواری که خونش در دفاع از ناموس و کرامت زن به زمین ریخته شد، نشان دادند که ایرانی ارزشهایش را بالاتر از جانش می‌خواهد و با خون خود از آن‌ها دفاع می‌کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، محسن رضایی روز چهارشنبه در پیامی به فرزندان شهید سرگرد علیرضا شهرکی- رئیس پلیس آگاهی سراوان که دهم اردیبهشت به همراه همسرش توسط معاندان ناجوانمردانه به شهادت رسید- نوشت: ریحانه و رضای عزیز! چهره بهت زده و پریشان شما هنگام شنیدن تلخ‌ترین خبر زندگیتان ما را نیز سخت غمگین کرد و به یاد فرزندان امام حسین (ع) در کربلا انداخت. تاریخ پر از این جهالت‌ها، شقاوت‌ها و ناجوانمردی‌هاست که برایش ریختن خون مرد و زن و کودک فرقی ندارد.

معاون اقتصادی رییس جمهور افزود: فرزندان من، پدر و مادر شما همچون حمیدرضا الداغی، جوان سبزواری که خونش در دفاع از ناموس و کرامت زن به زمین ریخته شد، نشان دادند که ایرانی ارزشهایش را بالاتر از جانش می‌خواهد و با خون خود از آن‌ها دفاع می‌کند. درود خدا بر پدر و مادر شما و آن جوان سبزواری؛ شهدای مدافع امنیت و ارزشها.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار