کد خبر: 1154239
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت:پیام شهدا، پیام امنیت و آرامش است و اقدام بزدلانه و کور افرادیکه ناجوانمردانه شهید شهرکی و همسرش را به شهادت رساندن بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مشرق، سردار قاسم رضایی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سرهنگ شهید علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان اظهارداشت: شهید علیرضا شهرکی بعد از ۱۸ سال خدمت شایسته در استان که بیش از نیمی از آن را در همین شهرستان سپری کرده است با شهادت خود و همسرش در راه خدا به مرگ سخاوتمندانه رسیدند.

وی افزود: شهید علیرضا شهرکی فرزند انقلاب بود، انقلابی زندگی کرد، انقلابی خدمت کرد و انقلابی هم از دنیا رفت، معامله شهید با خدا بالاترین معامله است ما به انا لله و انا الیه راجعون اعتقاد داریم این دو شهید عزیز برای ما پیام دارند، پیام آن‌ها آرامش و امنیت است، برای آرامش و امنیت مردم جان خودشان را فدا کردند.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به اقدام ناجوانمردانه معاندین در به شهادت رساندن شهید شهرکی و همسر گرانقدرش افزود: قطعا جنایتی که رخ داده است بی پاسخ نخواهد ماند و انشالله به زودی با همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی این جنایتکاران به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی مردم سیستان و بلوچستان را مردمانی مدافع نظام، اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد:مردم سیستان و بلوچستان بیشترین همگرایی را با نظام و انقلاب دارند و این را بار‌ها در مراسمات و مناسبت‌های مختلف ثابت کرده اند، لیکن برخی از افراد معاند هستند که با اقدامات جنایتکارانه خود می‌خواهند چهره مردم را مخدوش کنند که با هوشیاری مردم به اهدافشان نمی‌رسند این‌ها طرد شده از مردم استان هستند و مردم عزیز سیستان و بلوچستان از این افراد نفرت دارند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد:همه ما لباس مقدس سربازی و خدمت به مردم را برتن کرده ایم، آرزوی شهادت و فدا کردن جان خود در راه نظام، انقلاب و برقراری امنیت و آرامش مردم را داریم.

وی تصریح کرد: از این دو شهید گرانقدر دو یادگار باقی ماند، و ما افتخار می‌کنیم به بانوی شهیده که سال‌ها شهید شهرکی را در زندگی و در سخت‌ترین شرایط خدمتی یاری کرد و فرزندانی رو تربیت کرد و با افتخار می‌گوییم همرزمان این شهید هستیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اقدامات لازم برای دستگیری عاملان این جنایت در دست اقدام است و ان شا الله این مزدوران و معاندین به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار