کد خبر: 1149653
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما نسبت به نیات تنش آمیز اسرائیل که صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی را تهدید می‌کند، هشدار می‌دهیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، به دنبال حمله راکتی از سوی لبنان به سمت اراضی اشغالی، وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما نسبت به نیات تنش آمیز اسرائیل که صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی را تهدید می‌کند، هشدار می‌دهیم.

وزارت خارجه لبنان در بیانیه خود اضافه کرد: لبنان آماده همکاری با یونیفل (نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان) و اتخاذ تدابیر مناسب برای بازگرداندن آرامش و ثبات است.

رسانه‌ها ساعاتی پیش از راکت باران گسترده شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره خبر داد: پناهگاه‌ها در منطقه «کرمئیل» واقع در شمال فلسطین اشغالی به طور کامل به روی صهیونیست‌ها باز شده است. ستاره سرخ داود هم اعلام کرد که تا این لحظه ۳ صهیونیست در حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی بین حزب الله، حماس و جهاد اسلامی هماهنگ شده بود. منابع عبری زبان از بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی به طور کامل در پی حملات موشکی از سمت لبنان خبر دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار