کد خبر: 1147603
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
معاون اول رئیس جمهور:
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم از همان شروع فعالیت، خنثی‌سازی و بی اثر کردن تحریم‌ها را به عنوان اولویت در دستور کار دارد و امسال برنامه‌های خوبی در این زمینه به ثمر می‌رسد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، محمد مخبر شامگاه پنجشنبه در آئین گرامیداشت عملیات غرورآفرین فتح‌المبین و بزرگداشت سرداران شهید حاج محمدحسین کوسه‌چی و عظیم محمدی‌زاده از فرماندهان لشکر هفت حضرت، ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس در حسینیه ثارالله دزفول اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پیش از این در جلسات متعدد خصوصی از همان ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم موارد لازم را به دولت تذکر داده‌اند و دولت نیز از همان ابتدای شروع فعالیت برنامه‌های متعددی را در این باره در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه تذکرات و رهنمود‌های مستمر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت برای بی اثر کردن تحریم‌ها، کاهش مشکلات اقتصادی، افزایش تولید و مهار تورم از سال گذشته برنامه ریزی گسترده در همه بخش‌های دولت آغاز شد که تدارک خوبی در این زمینه دیده شده است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه واقعیت این است که در جنگ تمام عیار ترکیبی به سر می‌بریم، افزود: راهبردی که رهبر معظم انقلاب در قالب شعار سال برای دولت تعیین کردند که همان مهار تورم و افزایش تولید است، راهبردی اساسی است که دولت سیزدهم نیز از همان ابتدا در این مسیر حرکت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دور زدن تحریم‌ها با خنثی سازی تحریم‌ها متفاوت است، ادامه داد: خنثی سازی تحریم‌ها به دنبال ناتوان کردن دشمن در تقابل با شما است که در این مسیر کار‌های خوبی در این زمینه در حال انجام است.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد سرداران شهید کوسه چی و محمدی گفت: سردار کوسه چی عصاره‌ای از اخلاص، دلسوزی، خدمت بی توقعی و شجاعت بود که به دلیل کم کاری‌هایی کمتر این چهره برجسته دفاع مقدس معرفی شده است.

وی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی و جهادی سردار شهید کوسه چی و عظیم محمدی از فرماندهان لشکر هفت حضرت، ولی عصر (عج) را نتوانسته‌ایم به خوبی به تصویر بکشیم، افزود: نقش لشکر هفت حضرت، ولی عصر (عج) از آغاز جنگ تحمیلی تا عملیات فتح المبین و پس از آن تا پایان جنگ به خوبی مطرح نشده است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: برای جبران کم کاری‌ها در معرفی سرداران و شهدای برجسته و عملکرد لشکر هفت حضرت، ولی عصر (عج) نیاز به کار‌های فرهنگی و رسانه‌ای وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار