کد خبر: 1133943
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون‌های تخصصی به مدت ۵ روز فرصت دارند تا پیشنهادات نمایندگان در مورد لایحه بودجه را بررسی کرده و نهایتا تا پایان روز سه‌شنبه گزارش خود را به کمیسیون تلفیق ارسال خواهند کرد.

علی جدی،‌ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،‌ در رابطه با روند کار کمیسیون های تخصصی مجلس در بررسی لایحه بودجه 1402 گفت: شب گذشته، فرصت ارائه پیشنهادات نمایندگان درمورد لایحه بودجه ۱۴۰۲ به پایان رسید و در حال حاضر، پیشنهادات نمایندگان به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شده است.

وی افزود:  از امروز به مدت ۵ روز کمیسیون‌های تخصصی فرصت دارند تا پیشنهادات را بررسی کرده و نهایتا تا پایان روز سه‌شنبه گزارش خود را به کمیسیون تلفیق ارسال خواهند کرد و در مرحله بعد کمیسیون تلفیق به بررسی گزارش کمیسیون‌های تخصصی خواهد پرداخت.

به گزارش فارس،‌ لایحه بودجه 1402،‌دی ماه امسال توسط دولت به مجلس ارسال شد و از همان زمان روند رسیدگی به کلیات آن آغاز شد و پس از تصویب کلیات توسط کمیسیون تلفیق، در صحن علنی به رای نمایندگان گذاشته شد و در نهایت،‌کلیات آن در جلسه یکشنبه 2 بهمن به تصویب رسید.

در حال حاضر مرحله دوم روند رسیدگی به لایحه بودجه که مربوط به جزئیات و جداول آن است،‌ در کمیسیون‌های تخصصی در حال انجام است.

پس از ارسال گزارش کمیسیون های تخصصی، بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق دو هفته به طول خواهد انجامید و پس از پایان مهلت دو هفته‌ای کمیسیون تلفیق، نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا نظرات و پیشنهادات خود را برای طرح در جلسه علنی مجلس در مورد لایحه بودجه در سامانه ثبت کنند و در نهایت، روند بررسی جزئیات لایحه بودجه در صحن مجلس آغاز خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار