کد خبر: 1131866
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
پیشکسوت استقلال گفت: چرا وقتی یک مهاجم پشت به دروازه در حال حرکت است باید رویش خطا کنیم؟ آقای یزدانی باید به هواداران جواب بدهید.

افشین حاجی پور، پیشکسوت بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و سپاهان، درباره دیدار این دو تیم اظهار داشت: پس از مدت‌ها شاهد یک بازی خوب از استقلال بودیم. نیمه اول یک نیمه کاملا پایاپای بود و هر دو تیم خطرات زیادی روی دروازه هم ایجاد کردند، اما شاید خطرات سپاهان کمی خطرناک‌تر بود که با توجه به بازی این دو تیم در زمین تیم اصفهانی باید انتظار چنین شرایطی را می‌کشیدیم.

بازیکن اسبق سپاهان همچنین افزود: در نیمه دوم سپاهان آمد تا گل بزند و به خواسته اش هم رسید، اما نمیدانم در لحظه شوت نورافکن علیرضا رضایی می‌خواست چه کار کند! نه برای جمع کردن زانو زده بود نه برای دفع کردن!

وی ادامه داد: به هر حال رضایی گل بدی خورد، ولی در کل شرایط خوبی داشت و شاید بتوان گفت با توجه به وضعیت بد هفته‌های اخیر حسینی، در این بازی علیرضا رضایی از او بهتر هم بود.

حاجی پور درباره گل ارسلان مطهری توضیح داد: واقعا حضور کوین یامگا در یک سوم جلوی تیم استقلال تاثیرش را نشان داده است. او یک تک به تک را از دست داد و چند موقعیت خوب هم برای خودش و دیگر بازیکنان ایجاد کرد و در نهایت پاس گل هم داد. مطهری هم خیلی زحمت کشید و بازیکن موثری بود.

وی درباره خطای بازیکن سپاهان روی محبی توضیح داد: بازیکن سپاهان کاملا روی پای محمد محبی خراب شد. من توقع داشتم داور خطای بازیکن سپاهان را بگیرد، اما دیدم به محبی کارت زرد داد! وقتی بازیکنی با تکل دو پا روی پای بازیکن می‌رود طبیعی است که زمین بخورد! محبی که عمدا خودش را زمین نزد و مستحق کارت زرد هم نبود و می‌شد یک پنالتی برای استقلال گرفت.

حاجی پور درباره صحنه پنالتی سپاهان و خطای مدافع استقلال خاطرنشان کرد: من می‌خواهم سوال کنم آقای سیاوش یزدانی! با این همه تجربه چرا باید این خطا را در آن دقایق انجام بدهید؟ آخر در آن صحنه که بازیکن حریف پشت دروازه بود چه خطری دروازه استقلال را تهدید می‌کرد؟

وی ادامه داد: سیاوش یزدانی با این حرکتش کل زحمات تیم در طول ۹۰ دقیقه را نابود کرد و باید جوابگوی هواداران باشد.

بازیکن قدیمی استقلال در پایان با اشاره به از دست رفتن سه امتیاز دیگر برای استقلال در دو هفته متوالی گفت: با این روند، این استقلال در فصل جاری هیچ عنوانی نمی‌گیرد و به هیچ وجه تیمی نیست که بتوان آن را قهرمان دانست. متاسفانه استقلال با وجود داشتن مهره‌های خوب به راحتی امتیازات را از دست میدهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار