کد خبر: 1131050
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
فریدون حسن

راهش را خوب یاد گرفته‌اند، اول به مقدسات یک ملت توهین می‌کنند و بعد که با برخورد رو‌به‌رو می‌شوند ژست مصلحان اجتماعی را به خود می‌گیرند. یک مشت بی‌سواد بیت‌المال‌خور که با پول این مردم رشد کرده و مثلاً اسم و رسمی برای خودشان دست و پا کرده‌اند، این روز‌ها برای آنکه بهتر به اربابانشان خدمت کنند شروع به توهین کردن به اعتقادات و مقدسات مردم ایران کرده‌اند. علی کریمی نمونه خوبی بود؛ او حسابی برای اربابان سعودی، لندنی و امریکایی‌اش گربه‌رقصانی کرد تا ویزایش را بدهند و وقتی هم گرفت به تمام ملت ایران که مثلاً دلسوزشان بود توهین کرد و برای همیشه خفه شد.
حالا یکی دیگر پیدا شده، یکی که مدت‌هاست فراموش شده، اما آب را گل‌آلود پیدا کرده برای ماهی گرفتن. یکی که مدت‌هاست گرین‌کارت ینگه دنیا را دارد، حتی همان زمان که ملی‌پوش بود. یکی که اینجا با مشکلات عجیب و غریب خانوادگی روبه‌رو بود و بعد هم رفت که رفت تا حالا اول به مقدسات مردم ایران توهین کند و بعد به یک‌باره تبدیل به فعالی اجتماعی شود و دلسوز دختران ایران، آن هم از آن طرف دنیا!
خیمه‌شب‌بازی فرهاد ظریف، اما خیلی زود برملا شد و واکنش‌ها به توهین او به مقدسات ملت ایران جوری بود که حتی فکرش را هم نمی‌کرد. البته جای تعجب دارد که فدراسیون والیبال چرا اینقدر دیر به این توهین آشکار واکنش نشان داد، اما با وجود تمام این واکنش‌ها به نظر می‌رسد جامعه ورزش ایران باید امروز خط خود را از این ورزشکارنما‌ها جدا کند. ورزشکاران این مرز و بوم پیش از آنکه فنون ورزشی را بیاموزند راه و رسم پهلوانی و منش مردمداری را همراه با آموزه‌های دینی یاد می‌گیرند. پیروی از مولای متقیان حضرت علی (ع) و تمسک به خاندان عصمت و طهارت از جمله حضرت زهرا (س) در عرصه‌های ورزشی بار‌ها و بار‌ها از سوی ورزشکاران ایران دیده شده و می‌شود، پس لازم است به جای بیانیه صادر کردن و بازی با کلمات، خود جامعه ورزش و ورزشکاران معتقد و متعهد ایران پاسخی مناسب به یاوه‌گویی‌های فرهاد ظریف بدهند و برای همیشه او را ساکت کنند.
ظریف خیلی زود ماهیت کثیف خودش را نشان داد و حالا هر چقدر تلاش کند مثلاً با ژست روشنفکری و دادن آمار‌های من‌درآوردی که از اربابانش می‌گیرد افتضاحش را پاک کند، فایده‌ای ندارد. او از خط قرمزی عبور کرد که حتی امثال علی کریمی هم جرئت نزدیک شدن به آن را نداشتند و هنوز هم با احتیاط در موردش حرف می‌زنند، اما کوتوله دیروز والیبال که حالا نشان داد در فهم و شعور و درک هم چیزی بیشتر از قدش ندارد، ناگهان ترمز برید و به بیراهه زد. درست مثل خیلی‌ها که طی ماه‌های گذشته تصور کردند کار تمام است و هرچه دلشان خواست گفتند. حالا وقت آن است که جامعه ورزش ایران بار دیگر ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان دهد. وقت آن است که به امثال فرهاد ظریف‌ها نشان داد که به اندازه قدشان حرف بزنند و پی خوشگذرانی و هوسرانی‌هایشان باشند که ملت ایران دلسوزانی، چون شما را نمی‌خواهد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
2
قد کوتاه آقای ظریف آفریده خداونده و تمسخر قد ایشون تمسخر حکمت خداست و البته بعید میدونم این چیزا برای نویسنده مهم باشه.. ایشون برخلاف سیره پیامبر جواب توهین رو با توهین میدن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار