کد خبر: 1130660
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
سخنگوی ارتش گفت: نخستین دو سالانه فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مدت سه روز از شنبه یکم بهمن آغاز و تا دوشنبه سوم بهمن ادامه خواهد داشت.
امیر شاهین تقی‌خانی سخنگو و معاون فرهنگی ارتش، صبح امروز (یکشنبه 25 دی‌ماه) در نشست خبری نخستین دوسالانه فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در محل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: تاریخ ما سرشار از اقدامات و جهاد گسترده مردم و نیروهای مسلح است که برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور انجام داده‌اند.

وی افزود: بیش از چهار دهه است که رزمندگان نیروهای مسلح دوشادوش مردم در عرصه‌های مختلف حماسه و ایثار کردند، اما تا چه حد توانستیم ایثار و از جان گذشتگی را تبیین و تشریح کنیم. شایسته است که این توانمندی‌ها در عرصه‌های مختلف را به اطلاع مردم و جوانان برسانیم.

تقی‌خانی تاکید کرد: طبیعی است که رسانه و هنر یکی از مؤثرترین روش‌های انتقال پیام است و بر همین اساس باید به نحو شایسته از این ابزار استفاده کنیم و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.

سخنگوی ارتش با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در مقابله با دشمن و خدمت به مردم، تصریح کرد: بر همین اساس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در نیروهای مسلح طرح برگزاری جشنواره فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح را تصویب کرد و این مصوبه به همه نیروهای مسلح ابلاغ شد. بنا شد یک جشنواره مشترک دوسالانه با مشارکت همه نیروهای مسلح برگزار شود که مهمترین هدف این جشنواره ارتقا کمیت و کیفیت تولیدات فرهنگی در حوزه رسانه‌ای است.

وی ادامه داد: در این جشنواره تلاش داریم ظرفیت‌های موجود در نیروهای مسلح را بیشتر شناسایی کرده و با تعامل و همکاری مؤثر با رسانه موفقیت بیشتری در معرفی خدمات انجام شده توسط نیروهای مسلح به مردم کشور داشته باشیم. همچنین به دنبال آن هستیم تا شرایط فعلی را بررسی و چشم‌انداز پیش رو و نقشه راه آینده را ترسیم کنیم و با تعامل بیشتر با رسانه‌های جمعی از جمله خبرگزاری‌ها و رسانه ملی حضور مؤثرتری در عرصه فرهنگی و رسانه داشته باشیم.

تقی‌خانی عنوان کرد: برای نخستین دو سالانه فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آثار متعددی ارسال شده که بخشی از این آثار تولید همسران و خانواده‌های نیروهای مسلح است که جای تقدیر و تشکر دارد.

سخنگوی ارتش با اشاره به بخش‌های مختلف نخستین دو سالانه فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح گفت: این جشنواره در سه بخش فیلم، ویدئو کلیپ و خبر برگزار می‌شود و ۲۳۲ اثر از مجموع ۹۰۰ اثر انتخاب و به مرحله نهایی جشنواره رسیده‌اند که در این مرحله توسط داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: مرحله نهایی این جشنواره به مدت سه روز از شنبه یکم بهمن آغاز و تا دوشنبه سوم بهمن ادامه خواهد داشت، و در پایان از تولید کنندگان آثار برتر تقدیر خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر