کد خبر: 1129775
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح الزام شهرداری کرج به ایجاد ساختار ارجاع کارشناسی به شورای شهر خبر داد.

مریم قهرمانی صارم در خصوص این طرح که در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه نیز بررسی و به جلسه رسمی ارجاع شد اشاره کرد و اظهارداشت: موضوع شفافیت و ارتقاء سلامت اداری در اجرای وظایف مدیریت شهری از مطالبات جدی شهروندان و بالطبع از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر کرج است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: نظر به اینکه موضوع کارشناسی پرونده‌ها اعم از ارزیابی و تقویم اموال منقول و غیر منقول و نقشه‌برداری، ارائه گزارشات و نظریه‌های تخصصی کارشناسی، یکی از مهمترین مبادی اقدامات حقوق، فنی و مالی و معاملاتی در مدیریت شهری است در این راستا مستلزم ارجاع موضوع به کارشناسان ذیصلاح مورد وثوق (کارشناسان رسمی، نظام مهندسی و ... ) خارج از ساختار اداری شهرداری است.

قهرمانی صارم اذعان داشت: با توجه به اینکه انجام این مهم در حوزه‌های مختلف شهرداری به صورت منفصل و جداگانه صورت می‌پذیرد، گفت: لزوم ایجاد ساختاری نظام‌مند و یکپارچه جهت ارجاع کارشناسی در مجموعه مدیریت شهری می‌تواند اهداف پیش گفته درزمینه شفافیت، ارتقاء سلامت اداری و بسط عدالت را محقق کند.

وی تصریح کرد: طرح فوق با عنوان طرح الزام شهرداری کرج به ایجاد ساختار ارجاع کارشناسی تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی و در جلسه رسمی با رای اعضای شورای شهر تصویب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار