کد خبر: 1111530
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر لازمه مصون سازی دانش آموزان در برابر تهاجمات فرهنگی است.

به گزارش جوان ار لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به اهمیت و نقش اموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت نسل امروز اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش می تواند یکی از مهم ترین نهادهایی باشد که امر به معروف و نهی از منکر را به نحو احسن آموزش دهد.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: تربیت و پرورش دانش آموزانی معتقد و با ایمان و مستعد در جامعه رسالت خطیر آموزش و پرورش است.

وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ دینی در جامعه تأکید کرد وعنوان داشت: این مهم امری ضروری برای مقابله با توطئه های دشمنان و استقرار جامعه ای  بر پایه و اساس اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام مهدوی نیا اظهارداشت: در سایه تبیین و ترویج فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر می توان دانش اموزان را به عنوان آینده سازان کشور، در برابر تهاجمات فرهنگی و اعتقادی مصون نگه داشت.

وی تصریح کرد: در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین دانش آموزان استفاده از ظرفیت های آموزشی و فرهنگی و بررسی راهکارهای مستقیم و غیرمستقیم ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اجرای برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مدارس آموزش و پرورش گفت: امید است با اجرای این برنامه بتوانیم در جهت احیای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر تلاش کنیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار