کد خبر: 1107489
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا به ظرفیت تبلیغی حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: مبلغان حوزه بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز، در دیداربا مدیر ومعاونین  حوزه های علمیه لرستان، با اشاره به اهمیت توجه به مسأله امر به معروف و نهی از منکر گفت: ین فریضه واجب همچون نماز است یادگرفتنی است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با تأکید بر اینکه باید توجه داشته باشیم که امر به معروف و نهی از منکر کجا و چگونه انجام شود، افزود: در این راستا برگزاری دوره های آموزشی مورد توجه است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغان حوزه  علمیه بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند، خاطرنشان کرد: منبری که در اختیار مبلغان دینی قرار دارد بهترین ابزار برای تبیین و تبلیغ و گفتمان سازی عمومی امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام مهدوی نیا عنوان کرد: در راستای برگزاری و عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه های علمیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح ملی ضروری است.

وی در ادامه اظهار کرد: بومی سازی کردن تفاهم نامه کلی بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه های علمیه کشورضروری است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان خاطرنشان کرد: توجه به نظرات و پیشنهادات و ابهامات در مورد طرح جامع عفاف و حجاب و در گامی دیگر استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و مبلغان دینی برای تبلیغ و ترویج امر به معروف و نهی از منکر از دیگر مسائل مهم و مورد توجه است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار