کد خبر: 1122431
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
سردار حاجی‌زاده:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هر فردی که در کشورمان بتواند با فعالیت خود برای نظام مفید باشد جزو دشمنان آمریکا محسوب می‌شود و در واقع، رستم قاسمی نیز چنین بود و تحریم شد چون تحریم‌ها را بی‌اثر کرده بود.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران درباره ویژگی‌های شخصیتی سردار رستم قاسمی، گفت: وی عمر خود را وقف خدمت به مردم کرد و از دوران نوجوانی که 16 سال سن داشت وارد جبهه‌ها شد تا از کشورمان دفاع کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به خدمات سردار قاسمی در عرصه‌های مختلف بیان کرد: پس از دفاع مقدس، مشغول سازندگی شد و بسیاری از فعالیت‌های عمرانی کشور مانند سدسازی‌ها، پل‌سازی‌ها، بنادر، راه‌سازی‌ها و طرح‌های پالایشگاهی و پتروشیمی‌ها اثر زحمات او است.

وی ادامه داد: سردار قاسمی عمر بابرکتی داشت و از ابتدای انقلاب قریب به چهار دهه عمر خویش را در راه خدمت به مردم صرف کرد.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه سردار قاسمی همواره در طول دفاع مقدس و پس از آن، مشغول جهاد و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم بود، تصریح کرد: آثار زحمات و فعالیت‌های سردار قاسمی در آبادانی جزایر مشهود است و آبادانی بسیاری از جزایر حاصل فعالیت‌های او است.

وی با اشاره به نقش سردار قاسمی بی‌اثرکردن تحریم‌ها خاطرنشان کرد: او در بی‌اثر کردن تحریم‌ها نقش داشت. اگر در عرصه فعالیت‌های مهندسی، سدسازی، راه‌سازی و بسیاری از کارهای بزرگ امروز تحریم نیستیم، به علت بی‌اثر کردن تحریم‌ها در این عرصه بوده است که ناشی از فعالیت‌های مرحوم رستم قاسمی و امثال او است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی تحریم سردار رستم قاسمی توسط آمریکا بیان کرد: هر فردی که در کشورمان بتواند با فعالیت خود برای نظام مفید باشد جزو دشمنان آمریکا محسوب می‌شود. به همین دلیل، آمریکایی‌ها و ایادی او با تحریم، تخریب، ترور شخصیت و هر راه دیگری با اینگونه افراد مقابله می‌کنند. در واقع، او تحریم شد چون تحریم‌ها را بی‌اثر کرده بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر