کد خبر: 1079080
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
مسئول بسیج رسانه لرستان:
مریدی، از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: دبیرخانه استانی این جشنواره آغاز به کار کرده است.

به گزارش جوان از لرستان، رضا مریدی، عصر امروز، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در لرستان آغاز به کار کرده است، گفت: خبرنگاران می توانند تا پنج اسفند ماه امسال آثار خود را ارسال نمایند.

مسؤول بسیج رسانه لرستان افزود: خبرنگاران جهت مشاهده شرایط پذیرش و نحوه ارسال آثار می توانند به لینک(https://www.moojekhabar.ir/m/newsview.php?id_news=104532)، جشنواره ابوذر لرستان مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه آثار تولیدی شرکت کنندگان می بایست در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری و یا رسانه ملی منتشر شده باشد، عنوان داشت: ارسال اثر منتشر شده در رسانه های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه، که اثر در آن منتشر شده است، ارسال گردد.

مریدی تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می گیرندو هر گونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال کننده اثر می باشد و هر نفر میتواند در هر قالب و هر محور فقط یک اثر ارسال نماید و امکان تغییر وجود ندارد.

وی با تأ:ید بر اینکه عکس‌ها به‌صورت اصل(اورجینال) ارسال گردد، به‌عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر بصورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشد،(در هرموضوع حداکثر 3 فریم ارسال شود)(ویژه بخش امربه معروف و نهی از منکر)، گفت: آثار ارسالی که قالب و محور آن مشخص نشده باشند و یا اشتباه ارسال شوند حذف خواهند شد.

مسؤول بسیج رسانه لرستان با اشاره به اینکهآثار ارسالی باید در بازه 1 دی 99 الی 30 بهمن 1400 منتشر شده باشند، ادامه داد: آثار مکتوب باید در قالب فایلpdf و یا تصویر کاملا واضح تمام صفحه از رسانه مکتوب ارسال گردد و آثار ارسالی ویژه جسنواره ابوذر فقط در قالب های (یاداشت/ مصاحبه/ گزارش)پذیرش می شوند ولی برای امربه معروف همه قالب ها آزاد می باشند.

وی یادآور شد: آثار نفرات برتر جشنواره ابوذر استانی مستقیما به مرحله کشوری ارسال شده و در صورت کسب رتبه برتر در کشور از آنها تقدیر خواهد شد، گفت: نفرات برتر بخش امر به معروف در استان از آنها تجلیل خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه لرستان محورهای ارسال آثاربه جشنواره ابوذر لرستان سال 1400، امر به معروف و نهی از منکر ، امنیت پایدار ، مکتب حاج قاسم سلیمانی، آسیب شناسی وضعیت مطبوعات استان، ایجاد امیدو نشاط و مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، روحیه چهادی،انقلابی و مانع زدایی، کرونا و کمک های مومنانه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، سبک زندگی اسلامی و مدیریت فضای مجازی و خود اتکایی و توان افزایش اقتصادی عنوان کرد.

مریدی خاطرنشان کرد: قالب های قابل قبول برای شرکت در جشنواره ابوذر گزارش، یادداشت، و مصاحبه و قالب های قابل قبول برای شرکت در جشنواره ابوذربخش امربه معروف و نهی از منکر خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، مقاله ، عکس، موشن گرافی، اینفوگرافی، مستند و گزارش خبری(فیلم) است.

برچسب ها: جشنواره ، ابوذر ، لرستان
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار