کد خبر: 1117925
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
توسط انتشارات آلاچیق
آخرین کتاب آنتونی رابینز با عنوان نیروی حیات توسط انتشارات آلاچیق منتشر شد.

آخرین کتاب آنتونی رابینز با عنوان نیروی حیات به‌تازگی توسط انتشارات آلاچیق منتشر شده است.

نویسنده این کتاب کوشیده است تا به معرفی پیشرفت‌هایی بپردازد که می‌توانند همچون انقلابی در عرصه تشخیص بیماری‌ها، زیست‌فناوری و درمان‌های دارویی تلقی شوند، قدرت و سلامت افراد را افزایش دهند و در مجموع حیات انسان را دگرگون کنند. نویسنده این‌کتاب سعی دارد دنیایی را پیش روی مخاطب خود بگذارد که در آن درد و رنج بیماری، جای خود را به انگیزه و امید برای فردا‌هایی بهتر می‌دهد.

در بخشی از این کتاب آمده است:

اگر کمی دقیق به اطراف‌مان بنگریم بی‌تردید درمی‌یابیم که همه ما انسان‌ها در هر نقطه از این کُره خاکی تجربیات تلخ مشابهی را از سرگذرانده‌ایم.

برای مثال، فقدان عزیزی را به سوگ نشسته‌ایم که بر اثر ابتلاء به یک بیماری حاد و صعب‌العلاج جان خود را از دست داده و پس از آن خانواده‌ای از هم‌گسسته برجای مانده که تا مدت‌ها درگیر تبعات دردناک این حادثه بوده است. چه کودکانی که یتیم شده و گرمای آغوش والدین خود را برای همیشه از دست داده‌اند، چه عاشقانی که از معشوق خود جدا مانده و تنها به خاطراتی دور و رنگ‌باخته دلخوش کرده‌اند، چه مادران و پدرانی که از غصه از دست دادن فرزند دلبند خود کمر خم کرده‌اند و چه خنده‌های از ته دلی که برای همیشه از روی لبان دوستان صمیمی محو شده است.

در موارد خوشایندتر، فرد بیمار از مرگ رهایی یافته، اما هرگز نتوانسته به روال سابق بازگردد و خانواده و دوستانش هر روز و هر لحظه شاهد رنج عزیز خود بوده‌اند و شاید عمق این فاجعه به مراتب وحشتناک‌تر بوده باشد.

حال بیایید تصور کنیم چه می‌شود اگر بتوان به مدد علم و فناوری‌های به‌روز، از وقوع بسیاری از این وقایع ناخوشایند جلوگیری کرد؟ سرنوشت چندین و چند خانواده برای همیشه تغییر می‌یابد؟ چه آغوش‌هایی که خالی از احساس نمی‌مانند، چه قهقه‌های کودکانه‌ای که سر به فلک می‌زنند و چه دل‌هایی که برای همیشه سیاه‌پوش نمی‌شوند. چه معجزه‌ای از این بالاتر؟ چه خدمتی به هم‌نوع از این برتر؟ چه پیشرفتی از این بهتر؟

این‌کتاب با ۹۰۰ صفحه و قیمت ۳۸۰ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار