کد خبر: 1117916
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی گفت: صدا و سیما در جنگ رسانه‌ای، واقعیت‌ها را بیان و روایت نخست و دست اول را از اتفاقات منتشر می‌کند.

سمیه رفیعی نماینده‌ی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی‌پیش از ظهر امروز با سهرابی معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی دیدار و گفتگو کرد.

رفیعی در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیسیون محیط زیست، از رویکرد جدید سازمان با محوریت آموزش و حفاظت از محیط زیست در عرصه‌های مختلف تشکر کرد و گفت: به عنوان یک کارشناس حوزه محیط زیست و یک نماینده مجلس و رئیس فراکسیون، خواستار ادامه این روند هستم.

وی با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و حمایت از برنامه‌های صدا و سیما خاطرنشان کرد: می‌دانیم که در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی و در وضعیت اقتصادی کنونی، رسانه ملی هم دشواری‌های فراوانی دارد و نیازمند حمایت بیشتر از سوی همه قوا به خصوص مجلس است.

سید تقی سهرابی معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما هم در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و رویکرد‌های جدید سازمان برای پرداختن به مجلس و اقدامات نمایندگان در قالب کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف ارائه و خاطرنشان کرد: تحقق کامل عدالت رسانه‌ای یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های بلندمدت صدا و سیما در دوره جدید است.


وی افزود: استفاده از ظرفیت کارشناسی نمایندگان در برنامه‌های مختلف صدا و سیما از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا مورد توجه و تاکید قرار گرفته و از برنامه‌سازان خواسته شده حتما به این مسئله ورود کنند.

سهرابی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برآیند افکار عمومی و جمعی ایرانیان از استان‌های مختلف هستند عنوان کرد: تلاش سازمان این است که از نظرات نمایندگان در تولید و پخش برنامه‌ها بهره ببرد.

معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما در ادامه به هجمه رسانه‌ای دشمنان و هزینه بالایی که استکبار جهانی در مقابله با نظام اسلامی و رسانه ملی انجام می‌دهد اشاره و ابراز کرد: امیدواریم با درک این واقعیت، شاهد همراهی بیش از پیش مجلس و سایر قوا با صدا و سیما باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار