کد خبر: 1117236
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سازمان یافته شبکه نفاق در عملیات پیچیده و هوشمندانه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اصفهان خبر داد.
سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: به دنبال طراحی فتنه جدید دشمن برای ایجاد آشوب و نا امنی در میهن اسلامی و تحرکات برخی عناصر مرتبط با گروه‌های معاند و ضد انقلاب خارج‌نشین اعضای یک باند سازمان یافته شبکه نفاق در رصد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفتند.

وی افزود: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی و هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی اعضای این باند طی یک عملیات پیچیده و هوشمندانه در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل اقامت آنان تعداد ۵۰ عدد کوکتل مولوتف، تعداد قابل توجهی اعلامیه، بی‌سیم، اسپری رنگ برای شعارنویسی، کیس رایانه و وسایل فنی که از طریق آن‌ها با سرشبکه‌های نفاق خارج‌نشین ارتباط برقرار می‌کردند، کشف شد.

هاشمی‌فر با بیان اینکه اعضای این باند ۴ نفر هستند که طی اعترافات به دست آمده از آن‌ها قصد انجام عملیات خرابکارانه، ایجاد آشوب و ناامنی و تحریک مردم را داشتند، گفت: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان و افراد مرتبط با این باند در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای فراجا پاسدار امنیت مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان این ملت باید بدانند که حافظان و مدافعان امنیت محکم و استوار در صحنه ایستاده‌اند و اجازه فتنه‌انگیزی به آنان را نخواهند داد و به فرموده مقام معظم رهبری این شرارت‌ها جمع خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار