کد خبر: 1115622
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۶۱۳ نفر رسید.
 

از دیروز تا امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱ نفر رسید.  تا کنون ۷ میلیون ۳۳۴ هزار و ۱۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۲۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۶۸۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۹۵۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۲۷ هزار و ۶۶۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۱۲۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۶۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار