کد خبر: 1115551
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
رئیس پلیس راهور استان البرز مطرح کرد:
رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به نقش آموزش و فرهنگ سازی در کاهش تصادفات گفت: استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارتقاء آموزش و بهبود رفتارهای ترافیکی ضروری است.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: آموزش فرهنگ ترافیکی از دوران کودکی بسیار تأثیر گذار بوده و نهادینه کردن این موضوع امری ضروری است، البته ارتقاء فرهنگ و آموزش ترافیکی نیاز به نگاه تیمی دارد و سازمان‌های دیگر می بایست در کنار پلیس نسبت به این مهم نگاه ویژه داشته و در این خصوص بین سازمان‌ها هم افزایی بیش از پیش لازم است.
وی استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق فرهنگ سازی در بین اقشار مردم را ضروری دانست و افزود: در کنار آموزش بایستی نسبت به ایمن سازی معابر و جاده ها نیز اهتمام ورزیده شود.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اهمیت و لزوم ارتقاء ایمنی معابر شهری و مسیرهای عبور عابرین پیاده، اظهار داشت: تمام تلاش پلیس راهور ارتقاء ایمنی برای سلامت شهروندان است و باید برای رسیدن به این مهم از تمام توان استفاده کرد.

سرهنگ رحمتی پور در خاتمه ضمن درخواست از شهروندان در اهتمام به رعایت قوانین و مقررات به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی ابراز داشت: با توجه به اینکه عامل انسانی یکی از علت‌های اصلی تصادفات شهری و جاده ای است و در بحث تصادفات در درجه اول می بایست شخص راننده مسئولیت پذیر بوده و قوانین و مقررات رانندگی و نکات ایمنی را رعایت کند و در وهله دوم نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و برخورد قانونی با تخلفات و از سوی دیگر ایجاد شبکه ارتباطی ایمن و رفع نقاط پرتصادف و اجرای اصلاحات هندسی ، مهم ترین عامل کاهش تصادفات رانندگی خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار