کد خبر: 1115383
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند هفت نفره‌ای که به بهانه خروج قانونی اتباع کشور‌های همسایه و اعزام به کشور‌های دیگر با گروگانگیری از آن‌ها اخاذی می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان اتباع همسایه به کلانتری ۱۷۷ خاور شهر در خصوص گروگانگیری و اخاذی میلیونی از وی توسط اشخاصی به بهانه خروج قانونی از کشور و اعزام به کشور‌های همسایه با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار آن یگان قرار گرفت.

وی گفت: تیم‌های عملیاتی کلانتری خاورشهر با رصد میدانی، بررسی‌های تخصصی و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را در باغ ویلایی در محدوده محمود آباد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هماهنگی قضایی در این خصوص انجام شد، بیان کرد: تیم عملیاتی کلانتری خاورشهر با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی ۷ نفر متهم که ۴ تن از آنان ایرانی و ۳ تن از آن‌ها اتباع کشور همسایه بودند و در بررسی بیشتر تعداد ۲۳ نفر از اتباع کشور‌های همسایه که در محل زندانی شده بودند را نیز آزاد و به همراه متهمان به کلانتری خاورشهر منتقل کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه ۲ نفر از هفت متهم این پرونده سابقه دار در حوزه قاچاق انسان بوده اند، اعلام کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند، به غیر از اتباعی که در باغ توسط سارقان زندانی شده بودند تا کنون ۱۰ شاکی مراجعه و نسبت به متهمان دستگیر شده اعلام شکایت کردن و تحقیقات در راستای کشف جزئیات بیشتر پرونده ادامه دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار