کد خبر: 1115125
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
در قالب رزمایش جهادگران فاطمی۲؛
استاندار سمنان با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان برگزار خواهد شد، گفت: ۱۰ هزار بسیجی در قالب این رزمایش خدمات محرومیت زدایی می‌دهند.
سید محمدرضا هاشمی ظهر شنبه در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی دو، تاکید کرد: مرحله اول این رزمایش به خوبی در روستاهای محروم استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات برای برگزاری مرحله دوم رزمایش مهیا شود، افزود: رزمایش جهادگران فاطمی دو با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی با حضور ده هزار بسیجی از سراسر استان برگزار می‌شود.

استاندار سمنان ضمن اشاره به دستور آمادگی تمام ارگان‌ها و ادارات برای همراهی با این رزمایش، ابراز کرد: ما معتقد هستیم که همکاری دولت و سپاه در این قبیل اقدامات، خدمات رسانی به مردم محروم و مناطق کمتر برخوردار را فراهم می‌سازد.

هاشمی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی خود را در اختیار مجموعه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان قرار دهند، ابراز کرد: رزمایش جهادگران فاطمی دو همزمان در همه شهرستان‌های استان و با مرکزیت شهرستان دامغان به مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، این رزمایش قرار است ۲۷ آبان ماه برگزار شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار