کد خبر: 1114905
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

زن میانسالی که قرار بود همراه شوهرش برای دیدن فرزندانشان به امریکا برود در خانه‌اش به قتل رسید و شوهر فراری وی به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
به گزارش جوان، ساعت ۲ بامداد دیروز جمعه ۲۰ آبان، قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد از قتل زن میانسالی در خانه‌اش باخبر و همراه تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس راهی محل شد. تیم جنایی داخل پذیرایی آپارتمانی در طبقه دوازدهم برج مسکونی در یکی از خیابان‌های جنت‌آباد با جسد زن ۵۸ ساله‌ای به نام رعنا روبه‌رو شد که با اصابت دو ضربه چاقو به بدن، سه ضربه به گردن و دو ضربه به کمرش به قتل رسیده بود.
به‌هم‌ریختگی وسایل خانه حکایت از آن داشت مقتول ابتدا با قاتل که فرد آشنایی است درگیر شده و بعد به قتل رسیده است. تحقیقات مأموران پلیس نشان داد مقتول همراه شوهرش زندگی می‌کرده و قرار بود به زودی با هم به امریکا پیش فرزندانشان بروند که در آنجا مشغول به کار و تحصیل هستند.
مأموران پلیس در بررسی‌های بعدی هم دریافتند حدود ۳۶ ساعت از مرگ زن میانسال گذشته است و شوهر وی نیز تقریباً از همان زمان با برداشتن پاسپورتش همراه خودروی خود به مقصد نامعلومی از خانه بیرون رفته و الان هم خبری از او نیست. مأموران در ادامه برای تحقیق به سراغ برادر مقتول رفتند که حادثه را به مأموران پلیس خبر داده بود. وی گفت: «خواهرم همراه شوهرش در این برج مسکونی زندگی می‌کرد و قرار بود به زودی همراه هم به امریکا نزد فرزندانشان بروند. دیروز با تلفن همراه خواهرم تماس گرفتم که جواب نداد. با خودم فکر کردم احتمالاً مشغول کاری است و بعد با من تماس می‌گیرد. هرچه منتظر ماندم او با من تماس نگرفت تا اینکه امشب دوباره با خواهرم تماس گرفتم، اما این‌بار هم نه تلفن همراهش را جواب داد و نه تلفن خانه‌اش را. نگرانش شدم و با تلفن دامادمان تماس گرفتم که او هم تلفن مرا جواب نداد، نگران شدم و احتمال دادم برای آن‌ها اتفاقی افتاده باشد، به همین دلیل خانه‌شان آمدم. هر چقدر زنگ خانه را زدم، کسی در را باز نکرد و همسایه‌ها هم خبری از خواهرم و شوهرش نداشتند که با اداره پلیس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم. مأموران پلیس با کمک آتشنشانی قفل در خانه را تخریب کردند و وقتی وارد پذیرایی شدیم با جسد خونین خواهرم کنار آشپزخانه روبه‌رو شدم.»
وی در پایان گفت: «دامادمان از مدتی قبل بیکار بود، به خاطر همین با خواهرم همیشه بگومگو داشتند و این اواخر متوجه شدم که با هم اختلاف پیدا کرده‌اند.» همزمان با انتقال جسد زن میانسال به پزشکی قانونی، مأموران پلیس شوهر مقتول را به عنوان مظنون به قتل به دستور بازپرس میثم حسین‌پور تحت تعقیب قرار دادند. همچنین بازپرس جنایی دستور داد بررسی شود که آیا مظنون به قتل از کشور خارج شده است یا نه.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار