کد خبر: 1114882
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به اعلام سازمان هوا شناسی از امروز(جمعه) تا اواخر وقت فردا(شنبه) به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی و نیمه جنوبی استان تهران آلودگی هوا پیش بینی شده است.
حامدیزدی مهر روز جمعه با بیان  اینکه طبق بررسی‌ها کاهش کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا مورد انتظار است، افزود: با توجه به این ارزیابی ها، هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی بیان داشت: در مواقع بحران آلودگی هوا توصیه اکید این است که افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از تردد در معابر شهری خودداری کنند و سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضور در فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در زمان آلودگی هوا از حضور در بوستان ها و پیاده روی در این اماکن در هوای آلوده نروند خودداری کنند و در صورت استفاده از خودروی شخصی با استفاده از ماسک مناسب شیشه‌ها را بالا نگهدارند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل یا محل کار حتماً از ماسک مناسب استفاده کنند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار