کد خبر: 1114870
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

رزرو بهترین هتل آپارتمان و هتل تبریز با نرخ عالی پرشین سفر
هتل ایران زمین مشهد

رپورتاژ آگهی/ هتل ایران زمین مشهد یک هتل 3 ستاره در مشهد است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل ایران زمین مشهد از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل ایران زمین توسط پرشین سفر به مسافرانی که به دنبال اقامت اقتصادی در هتل شیک و لوکس مشهد هستند پیشنهاد می شود.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا 8

هتل سپنتا (اسپیناس) مشهد هتلی 3 ستاره در مشهد است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل سپنتا (اسپیناس) از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل سپنتا (اسپیناس) توسط پرشین سفر به مهمانانی که به دنبال اقامت اقتصادی در هتل مشهد که فاصله کمی تا حرم مطهر دارد , هستند پیشنهاد می شود.

آدرس : مشهد , خيابان آزادی، كوچه بازارچه سراب، پلاك۱۴۲

هتل منجی مشهد یک هتل سه ستاره مشهد است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل منجی مشهد از پذیرایی ایرانی و غذا با کیفیت هتل لذت خواهند برد. هتل منجی توسط پرشین سفر به مهمانانی که به دنبال اقامت در هتلی با کیفیت و نزدیک به حرم مطهر هستند پیشنهاد می شود.

آدرس : مشهد , میدان بیت المقدس , ضلع جنوبی بازار امام رضا , نبش شیخ طوسی 9

هتل فراز مشهد هتل 2 ستاره مشهد است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل فراز از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل فراز توسط سایت ما به مهمانانی که به دنبال اقامت اقتصادی در هتل یا هتل آپارتمان مشهد هستند پیشنهاد می شود.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا ۳۱

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد یک هتل 3 ستاره در مشهد است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل خانه سبز از پذیرایی ایرانی و صبحانه با کیفیت این هتل لذت خواهند برد. هتل خانه سبز مشهد برای مهمانانی که به دنبال رزرو هتل یا هتل آپارتمان مشهد با کیفیت خوب ولی کمی با فاصله تا حرم هست پیشنهاد می شود.

آدرس :  مشهد , میدان توحید , توحید 26 , مجتمع تجاری نصر

درباره هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل شریار یک هتل بین المللی 5 ستاره است که در قلب تبریز قرار دارد و دسترسی به فرودگاه، ادارات دولتی و حمل و نقل عمومی بسیار آسان است. این هتل تبریز دارای 250 اتاق و سوئیت است که همگی با منظره زیبای شهر مبله شده اند. هر اتاق دارای تلویزیون، Wi-Fi رایگان، دستگاه های تهیه چای و قهوه است. شامل صبحانه. امکانات رفاهی شامل 2 رستوران با ظرفیت هزار نفر، شش سالن کنفرانس، مراکز خرید با کالاهای مدرن و سالن بدنسازی برای بانوان و آقایان می باشد. همچنین کافه شهریار یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مراکز برای همه مردم شهر است. سالن دیگری که وجود دارد، آمفی تئاتر با ظرفیت 580 نفر است. به طور کلی چه برای سفر کاری یا خانوادگی در تبریز باشید، این هتل تبریز برای اقامت شما مناسب است.

هتل مروارید

هتل مروارید یک اقامتگاه 3 ستاره در تبریز است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل مروارید از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل مروارید توسط سایت ما به مسافرانی که به دنبال اقامت اقتصادی در تبریز هستند پیشنهاد می شود.

درباره هتل گسترش

تاریخ

هتل گسترش در قلب شهر تبریز در سال 1372 ساخته شده و آخرین بار در سال 1396 بازسازی شده است.

امکانات رفاهی

این هتل تبریز در مجموع 11 طبقه و 145 اتاق دارد. تلویزیون، کمد، چوب لباسی، یخچال کوچک، صندوق امانات، و مبلمان اولیه در هر اتاقی که به زیبایی تزئین شده است موجود است. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با تمام لوازم بهداشتی لازم هستند. Wi-Fi نامحدود رایگان در سرتاسر موجود است. صبحانه هر روز در هتل گسترش سرو می شود.

رستوران آنها انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند. آنها همچنین یک کافی شاپ دارند که نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ سرو می کند.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط این هتل می توان به استخر، اسپا، سالن بدنسازی، فروشگاه، آرایشگاه (ویژه آقایان)، سالن کنفرانس و خشکشویی اشاره کرد.

حمل و نقل عمومی

هتل گسترش تا نزدیکترین ایستگاه تاکسی و ایستگاه اتوبوس 1 دقیقه پیاده و تا ایستگاه متروی دانشگاه 14 دقیقه پیاده فاصله دارد.

دسترسی به فرودگاه ها و راه آهن

این هتل تا فرودگاه بین المللی تبریز 18 دقیقه با ماشین (13 کیلومتر) و تا راه آهن تبریز 26 دقیقه با ماشین (15 کیلومتر) فاصله دارد.

جاذبه های نزدیک

هتل گسترش تبریز در چند قدمی موزه تاریخ طبیعی تبریز قرار دارد.

فاصله از جاذبه های اصلی

زمان سفر ممکن است بسته به ترافیک متفاوت باشد.

بازار تبریز: 15 دقیقه با ماشین (5.9 کیلومتر)

خانه امیر نظام: 9 دقیقه با ماشین (4.8 کیلومتر)

باغ شاه گلی (ال گلی): 19 دقیقه با ماشین (9.2 کیلومتر)

خانه مشروطه تبریز: 13 دقیقه با ماشین (6.4 کیلومتر)

مسجد آبی: 12 دقیقه با ماشین (3.1 کیلومتر)

موزه شهرداری تبریز 12 دقیقه با ماشین (5.2 کیلومتر)

ارگ تبریز: 16 دقیقه با ماشین (6.1 کیلومتر)

مقبره الشعرا (مقبره شاعران): 9 دقیقه با ماشین (3.9 کیلومتر)

کندوان: ۷۵ دقیقه با ماشین (۶۱ کیلومتر)

میهمانان

این هتل عمدتاً برای مسافران تجاری، زوج ها، خانواده ها و دوستان توصیه می شود.

هتل پنج ستاره لیپار واقع در منطقه آزاد چابهار در سال 1386 آغاز به کار کرد.ساختمان زیبا و مجلل هتل در 3 طبقه ساخته شده و دارای 107 اتاق و سوئیت مدرن و مجهز به امکانات رفاهی مناسب می باشد. موقعیت مناسب این هتل چابهار دسترسی به مراکز خرید شهر و همچنین ساحل زیبا و بکر دریای عمان را آسان می کند. هتل لیپار چابهار با امکانات و خدمات ویژه و فضایی دلنشین و خاطره انگیز و پرسنل آموزش دیده اقامتی خوش و آرام را برای شما مهمانان عزیز آرزو می کند.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار