کد خبر: 1114868
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از ایجاد سه جزیره بازی‌های جام جهانی فوتبال در پایتخت خبر داد.
رضا صیادی روز جمعه در حاشیه مراسم رونمایی از پویشی تحت عنوان « همه هوادار ایران» به خبرنگار ایرنا گفت: میدان های هفت تیر و امام خمینی (ره) دو نقطه اصلی در طرح جزیره بازی های فوتبال جام جهانی است و تلاش داریم پس از پایان هر بازی تیم ملی، اکران هایی مرتبط با نتیجه بازی تیم داشته باشیم.

وی افزود: همچنین از هفته آینده شهروندان پایتخت متفاوتی خواهند دید و پوستر، المان نوری و حجمی به میزان قابل توجهی در سطح پایتخت با موضوع جام جهانی نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین ۱۴ کاپ قهرمانی جام جهانی در میدان های اصلی پایتخت نصب خواهد شد.

وی از راه اندازی پویش هوادارن پایتخت نیز خبر داد و گفت: این پویش به منظور حمایت شهروندان تهرانی از تیم ملی فوتبال راه اندازی شد.

تماشای بازی های تیم ملی فوتبال بصورت خانوادگی در برج میلاد
همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اقدامات لازم جهت تماشای بازی های تیم ملی بصورت خانوادگی در برج میلاد و سایر اماکن تفریحی خبر داد.

محمد امین توکلی زاده به خبرنگار ایرنا گفت: مجموعه برج میلاد و همچنین مجموعه گردشگری عباس آباد از این ظرفیت برخوردار است و به منظور نشاط و شادابی شهروندان در ایام جام جهانی این برنامه اجرا خواهد شد.

وی افزود: همچنین از ظرفیت فرهنگسراها برای این اقدام استفاده خواهیم کرد و شهروندان در مناطق ۲۲ گانه می توانند بازی های تیم ملی را بصورت خانوادگی و دسته جمعی در این اماکن تماشا کنند.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی برنامه های مفصلی در ایام جام جهانی تدارک دیده و پایتخت در ایام برگزاری جام جهانی کاملا فوتبالی خواهد بود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار