کد خبر: 1114713
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ اعلام شد
رییس فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیرمراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸، از برگزاری ۱۳ ویژه‌برنامه همزمان با سی‌امین هفته کتاب و کتابخوانی در جنوب غرب پایتخت خبر داد.

مهدی تقی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی از 21تا 27 آبان ماه در فرهنگسرای خاتم(ص)، خانه فرهنگ امام علی(ع) و کتابخانه های استاد حکیمی، قائم(عج)، بوستان نرگس، ۱۵ خرداد، فجر و محله بهداشت میزبان اقشار مختلف شهروندان است.وی با اشاره به رویکرد تشویقی، ترویجی و آموزشی برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 در هفته کتاب اظهار داشت: در ایام هفته کتاب و کتاب خوانی، کتابخانه های منطقه ۱۸ با تسهیلات ویژه میزبان مخاطبان است، همچنین ویژه برنامه هایی به همین مناسبت در مراکز فرهنگی هنری منطقه برگزار می شود.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با اشاره به اجرای برنامه "گذرگاه مطالعه" در 6 کتابخانه منطقه گفت: این برنامه شامل نمایشگاه کتاب و ایستگاه مطالعه برای مخاطبان است و هم‌چنین به طور خاص، نمایشگاه کتاب از نویسندگان مطرح در حوزه مهارت های مطالعه، آموزش و یادگیری در کتابخانه‌های استاد حکیمی و فجر برگزار خواهد شد.

تقی نژاد برگزاری نشست‌های ادبی و نقد و بررسی کتاب را از جمله برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه در هفته کتاب اعلام و اظهار کرد: در این زمینه ویژه برنامه سفیر دانایی با موضوع نشست معرفی نویسندگان مطرح حوزه کودک و نوجوان با مشارکت کانون ادبی فجر در کتابخانه فجر میزبان علاقمندان است.

هم‌چنین نشست قصه گویی برای کودکان و نوجوانان با عنوان سرزمین قصه در کتابخانه قائم(عج)، نشست نقد و بررسی حکایت های شیرین فارسی از کتاب گلستان سعدی با عنوان حکایت خانه، نشست معرفی و نقد کتاب قند و نمک نوشته جعفر شهری با عنوان کتابان درکتابخانه 15 خرداد و نشست کافه رمان با موضوع خوانش، نقد و بررسی رمان‌های روز توسط اعضای کتابخانه قائم(عج) با مشارکت انتشارات قدیانی، برگزار می‌شود.

به گفته مدیرمراکز فرهنگی هنری منطقه 18، کتابخانه استاد حکیمی نیز به مناسبت هفته کتاب در کارگاه داستان و داستان نویسی میزبان مخاطبان است. هم‌چنین به پاس یک سال تلاش کتابداران منطقه، از آنان در ویژه برنامه کتابیار در سالن اجتماعات فرهنگسرای خاتم(ص) تجلیل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار