کد خبر: 1113724
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
فرمانده کل انتظامی کشور:
سردار اشتری گفت: مجموعه انتظامی کشور در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی مقتدرانه عمل می‌کند و درس پشیمان کننده‌ای به آشوبگران و اغتشاشگران خواهد داد و این درخواست مردم انقلابی است.

سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: مردم با بصیرت و همیشه در صحنه با حضور خود در مراسم راهپیمایی 13 آبان دشمنان را مایوس کردند.

سردار اشتری افزود: خائنان به نظام و انقلاب اسلامی نتیجه اعمال خائنانه و مجرمانه خود را خواهند دید و امروز می‌بینیم که امت حزب الله با حضور شکوهمند خود با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز تجدید بیعت می‌کنند.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه بی گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند، خاطرنشان کرد: این عزیزان بودند که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ از آئینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران غبار برگرفتند و هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند.

وی افزود: این نوجوانان دانش دوست بودند که با شعار‌های کوبنده و مشت‌های گره خورده، پایه‌های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمامداران کاخ‌های کفر انداختند.

سردار اشتری افزود: دانش آموزان ما با الهام از رشادت‌های شهیدان همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه موثر بوده اند و بی شک نقش راهبردی آنان در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی، خاموشی فتنه‌های داخلی و خارجی، اداره هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های سلحشورانه جنگ تحمیلی و حضور در عرصه‌های سازندگی فراموش نشدنی است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مجموعه انتظامی کشور در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی مقتدرانه عمل می‌کند و درس پشیمان کننده‌ای به آشوبگران و اغتشاشگران خواهد داد و این درخواست مردم انقلابی است.

سردار اشتری با بیان اینکه از مراجع قضائی درخواست داریم تا با تعدی کنندگان به حافظان امنیت برخورد قاطع داشته باشد افزود: مردم با حضور خود این پیام استقامت و ایستادگی در مقابل همه توطئه‌های استکبار جهانی را اعلام کردند و ما نیز در اینجا اعلام می‌کنیم که تا پای جان در مقابل مزدوران و جیره خواران ایستادگی خواهیم کرد.

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار