کد خبر: 1113158
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج خبرداد
رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: از خانواده‌های متوفیان تقاضا می‌شود از کاشت درختان خارج از الگوی مشخص شده در اطراف قبور و محدوده قطعات خودداری کنند.

محمد محمودی نژاد با اشاره به اجرای عملیات یکسان سازی کاشت درختان در قطعات و هماهنگی فضای سبز مجموعه بهشت سکینه(س) اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، کاشت درختان مقاوم و سازگار با کم آبی در این مجموعه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با کاشت درختان کم آب بر، شاهد صرفه جویی در مصرف آب و حفظ ذخایر آبی استان به ویژه در شرایط موجود که شاهد کم بارشی، استفاده بیش از حد از منابع آبی و کاهش ذخایر آب‌های زیرزمینی هستیم، خواهیم بود.

این مسئول تاکید کرد: توت نرک، اقاقیا و کاج تهران از جمله گونه‌هایی هستند که در طرح یکسان سازی درختان بهشت سکینه (س) بین قطعات و در فضای سبز مجموعه کاشته می‌شوند.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج توضیح داد: خانواده متوفیان می‌توانند برای کاشت درخت در اطراف قبور عزیزانشان، به حوزه مربوطه مراجعه و درخت رایگان بگیرند.

محمودی نژاد افزود: از خانواده‌های متوفیان تقاضا می‌شود از کاشت درختان خارج از الگوی مشخص شده در اطراف قبور و محدوده قطعات خودداری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار