کد خبر: 1113152
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت : شهید حسین فهمیده با جان فشانی و ایثارگری خود، نماید و الگویی برای دانش آموزان امروز است.

سعید جابری انصاری، در آستانه سالروز شهادت حسین فهمیده، اظهار داشت: شهید حسین فهمیده که به تعبیر امام خمینی (ره) رهبر ماست، الگو و نمادی از دانش آموز ایران اسلامی است.

وی گفت: فهمیده با تشخیص به موقع و اقدام موثر خود توانست، مسیری را برای تمامی دانش آموزان ایران اسلامی باز کند که رشد و تعالی را برای این کشور به همراه داشته باشد.

جابری انصاری اضافه کرد: تشخیص به موقع شهید حسین فهمیده در بحرانی ترین زمان ممکن که در میانه میدان نبرد سخت بود، او را به نمادی برای تمامی دانش آموزان تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اقدام موثری که شهید فهمیده در آن میدان نبرد انجام داد، نتیجه اش این شد که بتواند نسلی را به میدان نبرد حق با باطل وارد کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقعیت شناسی و زمان شناسی دانش آموزان اظهار داشت: دانش آموران امروز باید بدانند که تشخیص به موقع حرکت دشمنان و اقدام موثری که می توانند انجام دهند، نه تنها می تواند برای خود مسیر رشد و تعالی را به دنبال داشته باشد، بلکه نقشی عمده در شناساندن ترفندهای دشمنان به مردم و جامعه ایرانی اسلامی دارد.

جابری انصاری در پایان اظهار داشت: دانش آموزان استان البرز در برهه کنونی باید با الگو گرفتن از رفتار و منش شخصیتی این شهید بزرگوار، مسیری را دنبال کنند که تعالی و رشد فردی، اجتماعی خود و ایران اسلامی را به همراه داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار