کد خبر: 1112780
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
رئیس شورای اسلامی شهر کرج:
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: چهل روز از ناآرامی‌های کشور می‌گذرد و با اتفاقاتی که در حرم شاهچراغ اتفاق افتاد ماهیت واقعی دشمنان انقلاب اسلامی برای همگان روشن تر شد.

علی قاسم پور در نطق پیش از دستور هفتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر که با حضور اعضای شورا، قائم مقام شهرداری، مشاوران و مدیران شهری برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و شهادت شهید فهمیده و شهادت جانباز سرافراز شهید مصطفی بابایی، حادثه تروریستی و حمله مسلحانه به حرم مطهر شاهچراغ در شهر شیراز را به هموطنان و خانواده شهدا تسلیت گفت و اظهار داشت: اتفاقات اخیر و حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) نشان داد دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب از هیچ کاری برای رسیدن به مقصود پلید و شوم خود فروگذار نمی‌کنند.

 رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: شهادت مظلومانه عده‌ای از هموطنان که قسمت عمده‌ای از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دادند قلب هر انسانی را به درد آورد آیا اینها انسان نبودند؟ نباید برای این مظلومان دل دنیا به درد می‌آمد؟ آیا نباید برای این حادثه تروریستی هشتگ‌گذاری می‌شد؟

قاسم پور تاکید کرد: روی سخنم با مدعیانی است که با کوچکترین حرکتی اقدام به هشتک سازی و استوری در فضای مجازی می‌کنند گویا هموطنانی که در تعرض به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) به شهادت رسیدند جزئی از ما نبودند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج به اعلام انزجار جمع کثیری از مردم از وقایع اخیر پس از نماز جمعه اشاره و بیان کرد: مردم همیشه در صحنه یکبار دیگر انزجار خود را با راهپیمایی پس از نماز جمعه نشان دادند و امیدواریم آنهایی که فریب خوردند باید به هوش بیایند و صفشان را جدا کنند.

وی ضمن تقدیرو تشکر مجدد از زحمات نیروی انتظامی، شورای تامین استان و دستگاه‌های امنیتی افزود: این مقطع بار دیگر موجبات اتحاد بیش از پیش مردم را فراهم کرد و نشان داد که با وجود رهبری مدبر، دلسوز از تمامی طوفان‌ها گذر خواهیم کرد و دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران به خواسته‌های خود نخواهند رسید.

قاسم پور بیان کرد: بدون شک با هوشیاری مردم از این مقطع نیز گذر خواهیم کرد و در سایه همدلی و اتحاد همگانی در راستای سربلندی ملت و ایران اسلامی گام برخواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار