کد خبر: 1111780
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
مشاور وزیر آموزش و پرورش:
حجت الاسلام نیکزاد، گفت: حوزه علمیه ظرفیتی چشمگیر برای همکاری با آموزش و پرورش و تربیت نسلی معتقد با هویت اسلامی و ایرانی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام «حمید نیکزاد» در گردهمایی سالانه ائمه جمعه، مدیران، روسای آموزش و پرورش و معاونان تبلیغ حوزه‌های علمیه شهرستان و مناطق لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: آینده این مملکت نتیجه و خروجی آموزش و پرورش است و همه دستگاه ها و نهادها برای اعتلای آموزش و پرورش در تمام فعالیت ها باید پیوست فرهنگی داشته باشند و به کمک آموزش و پرورش بیایند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش به همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در راستای تربیت نسل آینده اشاره کرد و افزود: بیش از  ۲۰ هزار طلبه جهادی در مدارس سطح کشور در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: پتانسیل‌های قابل توجهی از حوزه علمیه در خدمت آموزش و پرورش قرار گرفته است و از این ظرفیت در راستای تربیت نسلی شکوفا و معتقد با هویت اسلامی و ایرانی استفاده شود.

حجت الاسلام نیکزاد عنوان کرد: طلابی که در قالب طرح امین در مدارس فعالیت دارند، افرادی آموزش دیده هستند که به صورت جهادی مشغول فعالیت می باشند.

وی اظهارکرد: این طلاب با حمایت و هدایت حوزه علمیه در موقعیت ها با هماهنگی مدیر و کادر مدارس فعالیت های برای کمک به سیستم پرورشی انجام می دهند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: کرسی های آزاد اندیشی در مدارس در برنامه های گفتمان سازی مدارس قرار گرفته و باید بازبان و ادبیات و فکر آنها آشنا بود و با زبان دانش آموزان با آنان صحبت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار