کد خبر: 1111346
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مدیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا، بر ضرورت عمل کردن به صورت تخصصی در حوزه امربه معروف و نهی از منکر، گفت: اگر با افراد متخلف صحیح و تخصصی برخورد نشود، شاهد رشد فساد در جامعه خواهیم بود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با رییس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان لرستان، با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «احساس مسئولیت در امر به معروف و نهی از منکر یعنی شما مسئول هستید که معروف را، نیکی را گسترش دهید؛ امر کنید به آن، نهی از منکر یعنی زشتی را بدی را، پلشتی را نهی کنید و جلوی آن را بگیرید با شیوه های مختلف.»

مدیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند با ارائه برنامه های فرهنگی زمینه ساز تبلیغ و ترویج این فریضه واجب در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با کمترین امکانات زمینه ساز بزرگترین حماسه های ماندگار انقلاب اسلامی می شود، عنوان کرد: امروزه جامعه نیازمند لزوم آگاه سازی جوانان نسبت به توطئه استکبار برای ایجاد انحراف است.

حجت الاسلام مهدوی نیا تصریح کرد: از همه ظرفت های فرهنگی، رسانه ای، آموزشی و تبلیغی باید در جهت آگاه سازی نسل امروز در برابر توطئه های فرهنگی دشمن و جنگ رسانه ای استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک تاکتیک است نه یک تکنیک و امربه معروف تخصصی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: اگر با افراد متخلف صحیح و تخصصی برخورد نشود، شاهد رشد فساد در جامعه خواهیم بود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار