کد خبر: 1110419
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی و عمومی است، گفت: اساس کار نهاد تبلیغات اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام  یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان و عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اساس کار نهاد تبلیغات اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان به انجام فعالیت های تبلیغی اشاره کرد و افزود: تبلیغ مرحله شناساندن و خوب رساندن است پس مرحله شناخت است و امر به معروف و نهی از منکر مرحله عملی و اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه همه برنامه ها و اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر استوار است، خاطرنشان کرد:

حجت الاسلام مهدوی به ظرفیت مردمی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باتوجه به ظرفیت مردمی خوبی که دارد می تواند در تبلیغ و ترویج این فریضتین مؤثر باشد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: وظیفه هر مسلمانی است که احساس اجرایی کردن امربه معروف و نهی از منکر در جامعه را به مرحله عمل و تحقق برساند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار