کد خبر: 1114907
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور:
حجت الاسلام ملانوری با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز طرح امین در مدارس آموزش و پرورش گفت: طرح امین، در راستای اجرای طرح تحول سند بنیادین بوده و هست.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام حسین ملانوری، عصر امروز در نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، به اجرای طرح تحول سند بنیادین گفت: در این راستا باید همکاری حوزه و اموزش و پرورش مستمر و تقویت یابد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کشور با بیان اینکه هدف از اجرای طرح تحول سند بنیادین، تربیت دانش آموزانی مومن، متعهد، دانا و انقلابی است، افزود: تربیت نسلی انقلابی لازمه حرکت در مسیر انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب است.

وی به راه اندازی طرح امین در مدارس اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای اجرای طرح تحول سند بنیادین بوده و هست و شاخصه‌های دینی و انقلابی در مدارس امین زیر نظر مبلغان و مربیان در مدارس اجرا می‌شود.

حجت الاسلام ملانوری تأکید کرد: انتظار می‌رود کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش سالت‌های خود را برای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین انجام دهند.

وی با تأکید بر ضرورت کیفی سازی مدارس امین خاطرنشان کرد: اجرای طرح امین در مدارس، باید پویا و با نشاط باشد و امید است که تعداد مدارس امین در لرستان گسترش یابد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور یادآور شد: استمرار کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای اجرای طرح سند تحول بنیادین ضروری است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار