کد خبر: 1106989
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازی فوق‌العاده‌ای مقابل چین‌تایپه داشتیم اما هنوز بخش‌هایی وجود دارد که می‌توانیم در آن پیشرفت کنیم.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دومین پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲، در گزارشی به صعود ایران به مرحله بعد پرداخت و در این گزارش صحبت‌های وحید شمسایی سرمربی تیم ملی و حسین طیبی کاپیتان این تیم را انعکاس داد.

شمسایی پس از پیروزی ۱۰ بر یک مقابل چین‌تایپه گفت: بازی فوق‌العاده‌ای داشتیم اما هنوز بخش‌هایی وجود دارد که می‌توانیم در آن پیشرفت کنیم. ما باید دوباره جمع شویم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. مطمئناً هدف قهرمانی است اما نقش من در اینجا پرورش ستاره‌های آینده ایران نیز هست.

وی ادامه داد: جایگزین کردن ۱۰ بازیکن شناخته شده و انتظار از نیروهای جدید برای تطبیق و بازی به روشی که ما می‌خواهیم کار آسانی نیست. ژاپن، ویتنام و تایلند همچنان مدعیان سنتی قهرمانی در آسیا هستند. با این حال، ازبکستان و حتی عربستان سعودی و کویت نیز به همان اندازه می‌توانند قدرتمند باشند.

طیبی نیز پس از این بازی اظهار داشت: بعد از بازی با بازیکنان صحبت کردم و به آن‌ها گفتم که همه ما در بازی اشتباه می‌کنیم و باید گروهی بازی کنیم نه انفرادی. ما می‌خواهیم با عنوان قهرمانی به ایران برگردیم. پس از پیروزی مقابل چین‌تایپه، چهار بازی دیگر برای رسیدن به هدف خود داریم.

برترین گلزن دو دوره فوتسال جام ملت‌های آسیا افزود: سالن سعدالعبدالله جایی است که ما در آن جام را بلند می‌کنیم و اینجا جایی است که تاریخ‌ می‌سازیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان دهم مهرماه نیز باید در سومین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف لبنان برود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار