کد خبر: 1093193
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا هفته گذشته سفری به تهران داشت و در پایان این سفر، همراه با همسرش در حرم امام خمینی (ره) حاضر شد و به بنیانگذار انقلاب اسلامی ادای احترام کرد. به‌رغم حضور مهمان خارجی در حرم امام، حجت الاسلام سید حسن خمینی، تولیت حرم، در این مراسم حاضر نبود و گویا صرفاً یک نماینده از شهرداری تهران به استقبال رئیس‌جمهور ونزوئلا و هیئت همراه رفته است.
سیدحسن خمینی تنها مسئولیت رسمی‌اش در کشور تولیت حرم پدربزرگش است. همین مسئولیت را هم البته با درخواست خودش و پس از فوت مرحوم سید احمد آقای خمینی برعهده گرفت. با این حال در انجام همین یک وظیفه هم که نسبت به حوزه مسئولیت مقاماتی همچون رؤسای قوا یا وزرا بسیار کوچک و محدود است، عملکرد موفقی ندارد. او برای استقبال از مهمانان خارجی گزینشی عمل می‌کند و وقتی علاقه‌ای به تعامل با ونزوئلا ندارد، سیاست کلی حاکمیت و دولت را بی اعتنا می‌شود و کار خودش را پیش می‌برد.
در حالی که دیدار با سفیر آلمان و قطب دراویش گنابادی و حضور در برنامه فوتبالی نود را در کارنامه خود دارد! در ساخت حرم هم که نتوانسته موفق باشد. ساخت حرم به لحاظ زمانی بسیار طول کشید و به لحاظ کیفی هم، چون کیفیت ساخت با خوی ساده زیست امام در تعارض بود، انتقادات بسیاری را موجب شد. در مدیریت برنامه‌های سالگرد امام هم همواره بی نظمی بسیار به چشم می‌خورد و پس از سال‌ها نوع خدمات دهی به مردم در مراسم سالگرد مناسب نیست. با این حال، او به دلیل نسبت فامیلی با رهبر کبیر انقلاب، اغلب خیلی کمتر از سایر مسئولان مورد انتقاد قرار می‌گیرد. اصلاح‌طلبان هم به طور کل انتقاد از حسن خمینی را مخالفت با امام خمینی عنوان می‌کنند و همین امر هم منتقدان را عقب می‌نشاند!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار