کد خبر: 1089390
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
باشگاه تراکتور با شکایت از ۲ بازیکن پرسپولیس به ارکان قضایی اعلام کرد: «امید عالیشاه» و «سعید آقایی» به شکل زننده به هواداران حاضر در ورزشگاه توهین کرد.
 تیم‌های پرسپولیس و تراکتور روز پنجشنبه در جنجالی‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی به خاطر سنگ پراکنی هواداران میزبان، نیمه تمام باقی ماند و در همین راستا کمیته انضباطی قرار است تکلیف این دیدار را مشخص کند.

البته علاوه بر جنجال و حواشی روی سکو، این بازی داخل زمین نیز خالی از جنجال و درگیری نبود. در اواسط این دیدار بازیکنان دو تیم در پی سنگ پراکنی و فحاشی‌ها با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری موجب توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد. همچنین در پی این اتفاقات ۲ بازیکن دو تیم اخراج شدند. جنجال‌ها از جایی به اوج خود رسید که امید عالیشاه از قسمت چپ زمین قصد داشت کرنر بزند و زمانی که به کنار زمین رفت، مورد هدف افرادی قرار گرفت که به سمت او سنگ پرتاب می‌کردند. عالیشاه نیز در جواب چند سنگ را به سمت خود تراکتوری‌ها پرتاب کرد.

حالا باشگاه تراکتور اعلام کرد که از سعید آقایی و امید عالیشاه شکایت کرده چراکه آن‌ها به شکل زننده به هواداران حاضر در ورزشگاه توهین کرده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار